Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

W jaki sposób można wykorzystać profesjonalnych kucharzy i influencerów do wypromowania Twojej marki?

Znamy odpowiedź na to pytanie.  

Nasza wiedza i doświadczenia pozwala rosnąć markom spożywczym. 

Składniki sukcesu

Czy możliwe jest, aby wyróżnić się na sklepowej półce? Lub w stronie w e-sklepie? W jaki sposób dotrzeć do odbiorców, którzy szukają ciekawych przepisów? W Commplace dobrze wiemy na jakich filarach opiera się marketing kulinarny, i w jaki sposób optymalizować strategię kampanii, uwzględniając filmy, sesje zdjęciowe, przepisy, interakcję z odbiorcami, czy samplowanie. Kamieniem milowym w strategii może być także wypracowanie skutecznej koncepcji wykorzystania kucharzy i influencerów. Eksperci wzmocnią przekaz. A on dotrze dokładnie tam, gdzie tego chcesz.

Ludzie kochają jedzenie

Miłość do jedzenia mamy w genach. Przemysł spożywczy stał się również jednym z filarów współczesnego życia społecznego. Gorący posiłek pełen wytrawnych smaków i przytulna atmosfera łączą ludzi (nawet, gdy zaprezentowane są tylko na zdjęciu). Dlaczego? Dzieje się tak, ponieważ łatwo przyciągnąć uwagę, stymulując oczy i kubki smakowe poprzez atrakcyjne efekty wizualne. Wykorzystaj to przy planowaniu działań dla swojej marki. W Commplace zaplanujemy działania tak, by angażowały Twoich odbiorców i przynosiły oczekiwany zysk.
.

Era reputacji

Przyzwyczailiśmy się do „tradycyjnych reklam”. Marketing kulinarny, w tym kampanie influencerów zapewniają jednak nie tylko „widok” lub „wrażenie”. Przyciągają prawdziwą uwagę swoich fanów. Od „ery informacji” zwierzamy bowiem w kierunku „ery reputacji”. W niej informacje będą miały wartość tylko wtedy, gdy zostaną już przefiltrowane, ocenione i skomentowane przez liderów opinii. Właśnie dlatego rekomendacja kucharza kuchni, czy odpowiednio dobranego eksperta znaczyć będzie coraz więcej. A marketing kulinarny zyska na znaczeniu.

Siła smakoszy

Odbiorcy - smakosze należą do grupy najbardziej zaangażowanych w sieci. Są oddani wszystkiemu, co ma wyjątkowy smak. To ludzie, którzy chętnie inwestują w nowinki spożywcze lub wykwintne dania. Ich pasja przekłada się na ogromne możliwości dla marek. Co więcej – chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i są gotowi stanąć w obronie marki. To idealni odbiorcy, ale także influencerzy, którzy swoją energią pozwolą przebić się przez szum informacyjny.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt