Treść główna
Budowanie marki to nasza specjalność.
Wiemy, w jaki sposób możesz zyskać przewagę nad konkurencją i zostać liderem na rynku.
Zapytaj o naszą strategię dla Twojej marki.
Z Commplace wyróżnisz się w tłumie
Na „zatłoczonym” i konkurencyjnym rynku kluczowe znaczenie ma wyróżnienie się za pomocą strategii brandingowej dostosowanej do Twojej firmy. W Commplace wierzymy, że aby to osiągnąć, potrzeba profesjonalnego i odpowiedzialnego zarządzania procesem tworzenia marki. Każdy element składający się na ten proces musi wynikać z wcześniejszego. Jednocześnie oddając charakter i ideę firmy. Zapytaj nas, w jaki sposób nasza agencja PR może Ci pomóc w tworzeniu nowej marki.
Budowanie marki. Marki, która osiągnie sukces.
Mocno wierzymy w wartość stojącą za kreowaniem marki. Dlatego tworzymy tożsamość Twojej marki od momentu rozpoczęcia pracy nad projektem. Dokładnie badamy markę i klientów, aby efektywnie planować i osiągać pożądane rezultaty. Co to oznacza? Nasza strategia opiera się całkowicie na wartościach Twojej marki. Przygotowując propozycje działań, spoglądamy na Twoją markę indywidualnie. Aby wzmocnić ją i zintensyfikować cały biznes.
Na czym polega budowanie marki?
Budowanie marki spożywczej polega na opowiadaniu historii firmy oraz prezentowaniu jej podróży i celów potencjalnym klientom. Pomożemy Ci dokładnie zdefiniować wartości, które stanowić będą wyróżnik Twoich produktów, czy usług. Specjaliści Commplace skupią się na nadaniu Twojej firmie tożsamości. A ostatecznie - zwiększą szanse na zostanie zauważonym. W ramach budowania marki zaproponujemy także działania, które wpłyną na sprzedaż, liczbę subskrypcji czy zapytań. W zależności do tego, który ze wskaźników jest dla Ciebie najważniejszy. Mamy bowiem świadomość, że za każdym zadaniem muszą iść liczby. Tylko one poświadczą o sukcesie Twojej marki.
Kampanie wsparcia sprzedaży i rozwoju marek spożywczych
Kampanie sprzedażowe to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży w krótkim czasie. Wykorzystujemy je w momencie wdrożenia na rynek nowego produktu lub promocji na dotychczasowy asortyment. Zaplanowana strategia sprzedaży, która wykorzystuje jeden lub więcej kanałów, pozwoli dotrzeć do potencjalnych klientów. A następnie sprawić, by pozostali lojalnymi użytkownikami produktów wpływając na ich wskaźnik CLV.