Nawigacja

Jak uczcić 25 lecie firmy?

Imprezy firmowe
Jak uczcić 25 lecie firmy?

25 lecie firmy to niezwykłe wydarzenie w życiu przedsiębiorstwa. Musi zostać dobrze zorganizowane, aby uczcić odpowiednio tak wielki sukces. Jest okazją do świętowania, ale również podsumowań i przedstawienia planów na przyszłość. Jak dobrze zorganizować 25 lecie firmy, aby zawierało wszystkie najważniejsze elementy?

Szukasz inspiracji, by uczcić 25 lecie firmy?

Mamy masę kreatywnych pomysłów, którymi chętnie się podzielimy!

25 lecie firmy – najistotniejsze kwestie organizacji

Przy organizowaniu tak ważnego wydarzenia nie można pominąć żadnej z kwestii. Planowanie musi zostać rozpoczęte odpowiednio wcześniej, aby każdy element był dopracowany w 100%. Jak krok po kroku zabrać się do organizacji jubileuszu firmy?

  1. Na początku – pomysł. Jaki ma mieć styl i charakter 25 lecie firmy?
  2. Wybór miejsca, które będzie nawiązywało do charakteru imprezy. Można wybrać elegancką restaurację, zjawiskowy zamek, czy nawet urokliwą polanę nad jeziorem. Najważniejsze jest to, aby lokalizacja była spójna z pomysłem.
  3. Sporządzenie listy gości – to również element, który ma wpływ na wybór lokalizacji.
  4. Catering.
  5. Organizacja noclegów oraz transportu z miejsca imprezy.
  6. Organizacja dodatkowych atrakcji.

Organizację obchodów jubileuszowych najlepiej rozpocząć na początku roku poprzedzającego obchody 25-lecia firmy. Należy sporządzić wstępny zarys i harmonogram w celu ustalenia budżetu oraz terminu trwania imprezy. Wydatki związane z organizacją obchodów rocznicowych wpłyną także znacząco na określenie strategii marketingowej na najbliższe miesiące. 25-lecie firmy to ważne wydarzenie, które będzie angażowało wszystkie nasze zasoby, dlatego warto wcześniej właściwie je rozlokować.

Nieszablonowe pomysły na 25 lecie firmy

25 lecie firmy to na tyle duże wydarzenie, że działania związane z jubileuszem kierujemy nie tylko do pracowników, ale także do klientów. Warto pochwalić się takim sukcesem i pokazać wartość przedsiębiorstwa. Może czas odświeżyć branding? Oryginalnym pomysłem jest zmiana loga na nowy, które przyniesie powiew świeżości i nowoczesności do organizacji. Oczywiście zmiana nie może być drastyczna, ale opierać się na obecnie funkcjonujących trendach. Często sprawdza się po prostu uproszczenie loga i okrojenie go z niepotrzebnych elementów lub zastosowanie bardziej nowoczesnego fontu w nazwie marki widocznej na logo. Z kolei firmy, które regularnie przeprowadzają rebranding i dopasowują identyfikację wizualną do zmieniających się trendów, mogą zastosować zabieg odwrotny. W nowej, jubileuszowej identyfikacji, wrócić do korzeni sprzed 25 lat. 

Bardzo częstym pomysłem jest również połączenie eventu z działaniami o charakterze filantropijnym, np. aukcją charytatywną na której wystawione zostaną pamiątki z 25-letniej historii firmy. Pomysł ten docenią zarówno wieloletni pracownicy, jak i nowe twarze w zespole, a także partnerzy biznesowi, którzy towarzyszyli firmie na różnych etapach jej rozwoju. Fundusze zebrane podczas takiej aukcji można przeznaczyć na wcześniej wybrany cel, który pozwoli pomóc ludziom z najbliższego otoczenia firmy. 

25 lecie firmy niejedno ma imię

25 lecie firmy to bardzo wyjątkowe wydarzenie, które można świętować na wiele sposobów. Oczywiście można zaskoczyć pracowników i kontrahentów niesztampowymi rozwiązaniami, ale oryginalne pomysły również mają w sobie pewien urok. Najczęściej jubileusz 25-lecie firmy przybiera formę eleganckiej uroczystość w podniosłej atmosferze, podczas której przypomina się najciekawsze historie z życia firmy, a czas umila specjalnie zaproszona z tej okazji gwiazda.

Nie można zapomnieć o atrakcjach, które są idealnym przerywnikiem od podsumowań ostatnich 25 lat organizacji. Mogą to być: koncert popularnego zespołu, występ kabaretu lub pokaz artystyczny. Całą galę powinien poprowadzić profesjonalny konferansjer lub popularny prezenter telewizyjny. Wszystkim zaproszonym artystom musimy zapewnić kompleksową opiekę techniczną, aby mogli w pełni zaprezentować swój potencjał. Pamiętajmy także, by spotkanie jubileuszowe odpowiednio zarchiwizować, wynajmując doświadczonego fotografa oraz kamerzystę.

Czy warto świętować jubileusze?

25 lecie istnienia firmy to niesamowita okrągła rocznica, którą warto odpowiednio świętować, nie tylko z pracownikami, ale również kontrahentami oraz stałymi klientami. Jubileusz to nie tylko huczna impreza, ale również czas podsumowań i przyszłych planów. Firma to jednak przede wszystkim pracownicy, których przez 25 lat funkcjonowania firmy przewinęło się zwykle „dość trochę”. Wielkim ukłonem w ich stronę będzie wyróżnienie nie tylko tych, których obecnie zatrudniamy, ale także tych, którzy w przeszłości również przyczynili się do rozwoju organizacji. Warto zatem znaleźć ciekawy sposób na to, by pokazać im, że są dla nas ważni, a sukces całej firmy to również ich wielkie osiągnięcie. Takie działanie niesie za sobą nie tylko wartość wizerunkową, ale także powoduje wzrost lojalności i szacunku obecnie zatrudnianych pracowników. 

Zobacz jak zorganizować imprezę – konfigurator imprez

Warto wiedzieć:

Od czego zacząć organizację obchodów jubileuszu firmy?

Najlepiej rozpocząć od sporządzenia harmonogramu, w którym ustalony zostanie budżet oraz konkretny termin imprezy. Należy dokładnie określić styl i charakter wydarzenia, jak również sporządzić listę gości, zaplanować lokalizację, catering oraz ewentualne noclegi i transport.

Czy świętowanie jubileuszu firmy to dobry pomysł?

Świętowania jubileuszu firmy to bardzo dobry pomysł. Okazję tą można wykorzystać do podsumowania dotychczasowej działalności biznesowej, do spotkania z kontrahentami oraz oczywiście z pracownikami.

Jakie atrakcje na jubileusz firmy sprawdzą się najlepiej?

Dzięki dobrze wybranym atrakcjom nasza impreza firmowa może być wspominana jeszcze przez długi czas. Idealnym pomysłem będzie koncert znanego zespołu, występ popularnego kabaretu lub niezapomniany pokaz sztucznych ogni. Ważne by wszystko dokładnie uwiecznić i wykorzystać jako element employer branding, więc nie wolno zapominać o obecności kamerzysty i fotografa.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt