Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Warsztaty z managerami z zakresu budowania relacji interpracowniczych

Podczas warsztatów przeprowadzonych przez ekspertów z Commplace:
• zrozumiesz swoją rolę i główne zadania, które realizujesz jako menedżer zespołu,
• zobaczysz, w jaki sposób wygląda proces budowania zespołu,
• nauczysz się modeli efektywnego komunikowania się i budowania trwałych relacji z pracownikami,
• otrzymasz porady dotyczące planowania i egzekwowania zadań,
• poznasz skuteczne narzędzia do zarządzania sobą i swoim zespołem,
• poznasz techniki motywacji – siebie, ale i swoich pracowników,
• poznasz narzędzia planowania, które wspierają osiąganie celów,
• dowiesz się, jak rozwijać siebie i talenty swoich współpracowników,
• uzyskasz wiedzę na temat udzielania informacji zwrotnej,
• będziesz umiał identyfikować punkty konfliktogenne w relacjach oraz bariery komunikacyjne.
Przed każdym warsztatem ustalimy, jakie elementy są najistotniejsze z punktu widzenia Twojej organizacji. Warsztaty każdorazowo dostosowywane są bowiem do specyfiki danej branży. Dzięki temu po zakończeniu szkolenia, manager zyskuje wiedzę, którą w prosty sposób może zaimplementować w swojej firmie.

Czy relacje w pracy są faktycznie istotne?

Według raportu „Szczęście w pracy Polaków” to właśnie relacje zaczynają odgrywać coraz większą rolę jako czynnik mający wpływ na poziom zadowolenia z pracy (2018 - 75%; 2017 -50%). Równie istotne okazały się czynniki takie jak: „współpracownicy, na których można liczyć” oraz „przyjazna atmosfera w pracy”. Co ciekawe, aż 54% badanych poleca swoją firmę właśnie ze względu na panującą w niej atmosferę. To podpowiedź dla wielu pracodawców. Warto skupić się na wzmacnianiu więzi, integrowaniu zespołu (m.in. przez imprezy tematyczne). Budowaniu zgranej społeczności. I choć tak wiele osób z dużym dystansem podchodzi do hasła „dobra atmosfera w miejscu pracy”, w praktyce okazuje się, że naprawdę jest to istotny aspekt. A jaka atmosfera jest w Twojej firmie?

Brak zaangażowania w pracę

Badanie Gallupa wykazało, że tylko 13% pracowników jest zaangażowanych w pracę. Istnieje ogromna różnica między zaangażowanymi i niezaangażowanymi pracownikami. Ci drudzy pojawiają się w firmie tylko po to, by otrzymać wypłatę. Zaangażowani pracownicy są aktywną częścią kultury firmy. Praca sprawia im radość i dokładają wszelkich starań, by przyczynić się do sukcesu firmy. Są przy tym świadomi roli, jaką pełnią w tym procesie. Warsztaty z managerami z zakresu budowania relacji interpracowniczych są więc świetną okazją, by umiejętnie pokierować relacjami i podnieść poziom zaangażowania zespołów. Zapytaj nas, jak zaangażować swoich pracowników w pracę.

Równowaga w pracy

Raport „Nowa era motywacji” wskazuje, że utrzymanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym pracowników jest coraz większym wyzwaniem dla wielu pracodawców. Efekt? Co czwarty pracownik dopuszcza możliwość zmiany miejsca pracy w ciągu najbliższych 6 miesięcy. 17% z kolei przewiduje, że taka sytuacja może się wydarzyć w perspektywie kolejnego półrocza. Alarmujące jest również to, że aż 34% osób, które wyrabiają nadgodziny, robi to pod presją swoich przełożonych. A liczba nadgodzin stale rośnie. Rezultat? Według Hays Poland i Mind & Soul Business, typowy pracownik bliskie relacje utrzymuje tylko z 2-3 osobami. Partnerom życiowym poświęca średnio 6 godzin tygodniowo, a dzieciom 9 godzin. W pracy spędza zaś średnio 45 godzin - jak wynika z badania Kantar Millward Brown dla Work Service. Efektem tego jest brak satysfakcji z wykonywanej pracy, zmęczenie i zaniedbywanie innych sfer życia. W Commplace wiemy jednak co zrobić, by odwrócić ten trend i zyskać zadowolonego, lojalnego i zaangażowanego pracownika.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt