Treść główna
Marketing, który zwiększa Twój zysk
Celem marketingu nie jest samo zwiększenie udziału w rynku lub zapewnienie wartości konsumentom. Jego celem jest zwiększenie zysku. Strategia ofensywy marki to umiejętność osiągnięcia kompromisu między dawaniem konsumentom tego, czego chcą, a efektywnym prowadzeniem firmy. Takie podejście wymaga odpowiedniej postawy – samodzielnego decydowania o tym, co jest najlepsze dla firmy. Zamiast czekać, aż konkurencja wykona pierwszy krok.
Case - dynamiczny wzrost
Komponenty ofensywnej strategii
Celem prowadzenia biznesu w rozumieniu strategii ofensywy jest zwiększanie sprzedaży. Ofensywna w biznesie jak i w sporcie to po prostu atak. Zapewniamy efekty naszym klientom dzięki przemyślanej, zaplanowanej i sprawdzonej strategii.
W ramach strategii ofensywy zadbamy o widoczność marki, tworzenie wartościowego contentu (treści i grafika), wzrost wartościowego ruchu, optymalizację i wzrost współczynnika konwersji. Umiejętne połączenie wspomnianych komponentów prowadzi do większych zysków.
Jak mogę Tobie pomóc?
Przekonaj się sam do naszych usług. Dotrzemy do Twoich potencjalnych klientów, prawidłowo sprofilowanych jako preferowana grupa docelowa. Projektując strategię ofensywy już na etapie planowania kampanii odpowiemy na pytania:
1. Dlaczego klienci mają kupować u Ciebie?
2. Dlaczego mają wybrać Twoją markę?
3. Jaki poziom satysfakcji osiągną wybierając Twoją markę?
Porozmawiajmy.
Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający
+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Skontaktuj się ze mnąWarunki wstępne udanej strategii ofensywnej
Aby odnieść sukces w ofensywnych strategiach, musisz się upewnić, że Twoja firma jest w stanie:
- zdobyć akceptację klientów dla swojego produktu w rozsądnie krótkim czasie (jeśli nie jest to wysoce innowacyjny produkt lub mający premierę pierwszy raz na świecie);
- gromadzić niezbędne zasoby i szukać możliwości do wdrożenia strategii;
- zniechęcić konkurentów poprzez działania ofensywne w celu rozpoczęcia kontrofensywy;
Firma powinna wziąć pod uwagę, że „okres korzyści” z przewagi konkurencyjnej może nie trwać długo. Jej pozycja lidera nie jest dana na zawsze. W pewnym momencie pozostali zawodnicy rozpoczną kontratak. Wymyślaj kolejne ruchy ofensywne i defensywne jeden po drugim, aby chronić położenie marki na rynku.
Potrzebujesz wsparcia? Agencja PR Commplace - zapraszamy do współpracy!
Czy 89% menedżerów marketingu może się mylić?
Ofensywna kampania marketingowa to historia, którą firma opowiada swoim klientom. Dlatego według 89% menedżerów marketingu content marketing powinien pełnić kluczową rolę w strategii.
Marka musi mieć spójną, jasną i możliwe spersonalizowaną narrację. Czy któreś z poniższych stwierdzeń pasuje do Twojej firmy?
Produkt naszego konkurenta jest tani, ale nasz jest wysokiej jakości.
Nasz lokalny biznes dba o lokalną społeczność, w przeciwieństwie do naszego wielkiego, bezosobowego konkurenta.
Nasza firma daje Ci więcej niż konkurencja za tę samą kwotę.
Myślisz, że przypadkowe działania PR przysporzą Ci klientów? Jeśli coś robisz byle jak, lepiej nie trać energii i nie rób tego wcale. Ale przecież jesteś właścicielem firmy. Przedsiębiorcą. Ryzykantem. Jesteś odważnym pośród odważnych. Gdyby przedsiębiorcy bali się wyzwań, pracowaliby na etacie. Ale się nie boją. Kochają wyzwania. Żyją z myślą o rozwoju. Więc DLACZEGO na świecie tak wielu z nich nie stara się tak bardzo, jeśli chodzi o strategię marketingową? A Ty? Czy stać Cię na byle jaki marketing?
Czy znasz strategie ofensywy swojej konkurencji?
Aby stworzyć ofensywną strategię marki, firmy mogą stosować różne techniki i strategie - samodzielnie lub jako część działań. Firmy mogą nawet stosować zupełnie inne strategie w różnych lokalizacjach lub na różnych rynkach. Przykład?
Globalna firma produkująca napoje bezalkoholowe zareaguje inaczej na konkurenta na dojrzałym rynku macierzystym w porównaniu z tym, jak zareagowałaby na konkurenta typu start-up na rynku wschodzącym. Taka zmienność może prowadzić do złożonych strategii ofensywnych, a nawet włączenia niektórych strategii defensywnych do działań ofensywnych. Bądź na to gotowy.
63 procent podróży zakupowych zaczyna się online
Jak pozyskać ruch organiczny, który powinien być głównym źródłem konwersji na stronie? Jak zapewnić szybkie dotarcie do klientów w wyszukiwarce? Zwiększ zyski dzięki budowaniu przewagi cyfrowej. Jak możemy Ci w tym pomóc? Skorzystaj z jednego z naszych pakietów:
NOWY GRACZ. Sprawdza się przy wpływaniu na sprzedaż jednej kategorii produktowej w Internecie.
LIDER PRODUKTU. Plan dla firm chcących zbudować mocną pozycję w sprzedaży jednej kategorii produktowej w Internecie.
LIDER KATEGORII. Plan dla firm korzystających z usług PR/SEO chcących zdobywać przewagę nad konkurencją w Internecie.
LIDER BRANŻY. Pakiet przeznaczony dla liderów branży. Rozbudowany pakiet dla marek chcących zdobyć/obronić pozycję lidera w cyfrowym świecie.
Strategia ofensywy marki stawia na PR
Oczekuje się, że globalny rynek PR w 2021 r. wzrośnie o 10,2%. Wymaga więc nowoczesnego public relations. Martwi Cię brak satysfakcjonujących efektów z działań PR lub kampanii z influencerami? Mamy dla Ciebie rozwiązanie - usługę z autorskim panelem klienta do analizy skuteczności.
Chcesz by Twoja firma wzbudzała zaufanie? Chcesz, by informacje o Twojej firmie/produktach znalazły się w TOP 10 wyszukiwań Google? Z nami zbudujesz w Internecie widoczność i trwałą przewagę nad konkurencją. Wykorzystaj wsparcie naszej autorskiej technologii.
Skutecznie dopasujemy ofensywną strategię marketingową do potrzeb Twojej firmy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i energii.
Koncentrujemy się na pozyskiwaniu klientów dla naszych klientów. Rośnij z Commplace.