Treść główna
Kluczowe dane
- 3 tyle obszarów zmieniliśmy w ramach projektu: system identyfikacji z nowym logo, brand desing i materiały
- 6 miesięcy pracowaliśmy wspólnie z pionem marketingu i sprzedaży klienta nad wypracowaniem strategii
- 24 miliardy złotych. Tyle wart jest rynek dóbr luksusowych w Polsce. *raport KMPG
- Pobierz Case study
Historia klienta
Założenie firmy i produkcja mebli sygnowanych własnym nazwiskiem było marzeniem właściciela od lat szkolnych. Nawet wtedy nie mógł jednak przypuszczać, że jego flagowy produkt – meble kuchenne na wymiar, szybko staną się produktem cenionym przez klientów. Ten sukces zawdzięcza dbałości o detale, materiały, jakość i funkcjonalność produktów. Ich wykonanie to połączenie tradycji rzemieślniczej z nowoczesnymi wzorami i technologią.
Wnętrza projektowane w firmie to spersonalizowane projekty odpowiadające wprost na potrzeby klienta. Dziś Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju.
CELE BIZNESOWE
Rozwój geograficzny w Polsce, otwarcia nowych salonów. Zwiększenie współpracy z architektami.
Rozwój eksportu – otwarcie salonów partnerskich w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.
Rozwiązanie
Agencja PR w akcji - rebranding plus nowa strategia komunikacji
Halupczok to świat spersonalizowanych rozwiązań, które odzwierciedlą wewnętrzne pragnienia i marzenia ludzi kupujących kuchnie.
Identyfikacja DNA wartości firmy zogniskowana została wokół litery „H” jako konsekwentna komunikacja wartości marki – nazwisko jej założyciela – przy jednoczesnej odpowiedzi na potrzeby i marzenia klientów.
„Heart” jest czytelnym nawiązaniem do kuchni jako centralnego miejsca, w którym tętni życie każdego domu.
„Home” w oczywisty sposób przywodzi na myśl najlepsze doświadczenia i skojarzenia, a pozytywne emocje, wzbudzone skojarzeniem, przenoszone są na produkt.
„Human” odnosi się do indywidualnego spojrzenia na potrzeby każdego z klientów, korespondując z najważniejszymi wartościami firmy.
Zaś „Happines” skupia w sobie efekty zaspokojenia potrzeb klientów.
Rebranding – nowy claim
„Kitchens inspired by exellence”, czyli kuchnie inspirowane doskonałością to spójny, konsekwentny przekaz podkreślający najważniejsze atrybuty marki. Komunikuje o nowoczesnych, inspirujących rozwiązaniach. Jak produkty klienta, które wyróżniają się precyzją, zaskakują prostotą i elegancją.
Claim został opracowany tak, by w przyszłości w naturalny sposób hasło mogło ulec skróceniu – jeszcze bardziej akcentując ekskluzywność.
Claim marki stanowi, główny przekaz komunikacji. Poza formą kiedy występuje wraz z logo jako tagline pozycjonujący, może również występować jako osobny element brand design.
Rebranding – nowe logo
Zliftingowane po blisko dekadzie logo wciąż silnie nawiązuje do stolarskich tradycji i umiłowania rzemiosła – cech wyróżniających firmę klienta. Jednocześnie jest spójne z nowoczesną linią i wysokiej jakości technologią stosowaną przy tworzeniu produktów premium.
Inspiracją do jego stworzenia stał się techniczny rysunek wnętrza kuchennego oraz doskonałość i perfekcja tworzonych aranżacji kuchennych.
Wykorzystane produkty
Audyt marketingowy
Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing
Dowiedz się więcejStrategia komunikacji
Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcej