Treść główna
Jakie obszary zawarte są w usłudze place of communication?
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcejPublic relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion
Dowiedz się więcejStrategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcejAudyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing
Dowiedz się więcejAngażująca kampania reklamowa zaczyna się od strategii marki
Dowiedz się więcejOkreślamy kanały komunikacji marketingowej i wspieramy firmę w procesie implementacji zmian
Dowiedz się więcej
Jaki jest obraz Twojej strategii komunikacji?
Szczególną uwagę internautów przykuwają obrazy. Wysokiej jakości grafika czy infografika sprawiają, że użytkownicy spędzają więcej czasu oglądając obrazy niż czytają tekst na stronie*. Czy Twoje grafiki skupiają uwagę odbiorców? Czy reklamy są na tyle zachęcające by w nie kliknąć?
W Commplace projektujemy media angażujące odbiorcę. Nie boimy się eksperymentów. To nas wyróżnia. Jak i odważne, porywające kreacje, które tworzymy. Obrazy działają kiedy wywołują emocje ponieważ te ułatwia zapamiętywanie
Nie ma nudnych marek czy niegodnych uwagi branż.
Możemy natomiast zaobserwować nieciekawie prowadzoną komunikację marketingową.
Sprawdzimy jaka jest skuteczność Twojej strategii komunikacji.* Raport: Pola komunikacji korporacyjnej.
Trzy na cztery firmy deklarują, że w ich oczach rośnie znaczenie strategii komunikacji.
Niemal połowa uważa, że związane jest to z rosnącym znaczeniem reputacji marki*.
W co drugiej polskiej firmie, jako największy kłopot dotyczący komunikacji wskazuje się
brak zrozumienia roli komunikacji przez pozostałą część organizacji.