Treść główna

Pojedyncze reklamy potrafią sprytnie wpłynąć na decyzje konsumentów, zachęcając ich do zakupu. Wyobraź sobie, jaki wpływ może mieć na nich kampania reklamowa, w której cała seria reklam skupia się wokół tego samego przekazu. Czym jest angażująca kampania reklamowa?

Kampania reklamowa (kampania marketingowa) to seria podobnych reklam, które mają ten sam przekaz, a jednocześnie przekonują konsumentów do zakupu produktów lub usług. Każda reklama może mieć inny motyw, ale ostatecznie wszystkie wspierają jeden cel.

Angażujące kampanie to sposób, aby Twój przekaz skutecznie dotarł do tysięcy potencjalnych Klientów.

Jak kampania reklamowa może pomóc Twojej firmie?

Zawsze lepiej jest mieć dobrze zaplanowaną strategię promocji swojej marki, produktu lub usługi, prawda? Niezależnie od tego, czy oferujesz produkt, czy usługę, możesz promować swoją markę online lub offline – kampanie marketingowe (w tym np. kampania online) pomagają poprowadzić Cię przez cały proces.

Co niezwykle istotne – pomagają również ocenić pozycję firmy na rynku, porównując działania z konkurencją, a tym samym pomagając ocenić mocne i słabe strony Twoich produktów.

Od kilkunastu lat realizujemy skuteczne i angażujące kampanie marketingowe dla klientów o różnym profilu działalności. Skupiamy się na marketingu internetowym oraz przemyślanej komunikacji PR. Naszym obowiązkiem jest przygotowanie spójnej strategi i realizacja kampaii.

Kampanie reklamowe – wyzwania dla marek

Istnieje wiele rodzajów kampanii. W każdej angażującej kampanii chodzi o budowanie relacji z odbiorcą poprzez odpowiednie zarządzanie emocjami.

Posługując się działaniami marketingowymi możemy postawić na:

- Kampanie content marketingowe (oparte na treści),
- Kampanie online (oparte na działaniach w Internecie),
- Kampanie w social mediach (angażujące media społecznościowe),
- Kampanie PCC (oparte na współczynnikach klikalności).

Projektując angażującą kampanie warto postawić na treść. Unikalna opowieść o Twojej marce przyniesie lepsze efekty niż zwykły prosty przekaz reklamowy. Warto ponieść intelektuany wysiłek. Efekty wynagrodzą trud poniesiony na przygotowanie kampanii.

Jak projektujemy skuteczne kampanie?

Krok I: Analizujemy obecną sytuację.
Zbieramy informacje o twoim rynku, aby zrozumieć, w jakim środowisku marketingowym osadzony jest produkt/usługa. Pozwoli to także na ocenę mocnych i słabych stron produktu/oferty, a także da wyobrażenie o działaniach konkurencji na rynku.

Krok II: Ustalamy cel.
Zwiększenie świadomości marki, zmiana istniejącego wizerunku Twojej marki w celu spełnienia oczekiwań konsumentów, wprowadzenie nowości na rynek, wzrost sprzedaży – to kilka z przykładów.

Krok III: Określamy grupę docelową.
Stworzymy Persony klientów podczas warsztatów, dzięki którym zrozumiemy sposób myślenia potencjalnych odbiorców. Wskazówka: badania i ankiety dotyczące podświadomych zachowań zakupowych konsumentów również mogą być pomocne w lepszym zrozumieniu konsumentów.

Krok IV: Ustalimy budżet.
Wszystkie działania – poczynając od zakupu powierzchni w mediach, po koszty produkcji grafik lub filmików powinny być z góry ustalone. Będziemy zwracać uwagę, aby oprócz stawek ustalać także efekty – co pozwoli w przyszłości zweryfikować skuteczność kampanii.

Krok V: Sprawdzimy, co już masz.
Zweryfikujemy jakie zasoby dotychczas dostępne w Twojej firmie (teksty, zdjęcia, grafiki), możemy wykorzystać podczas tworzenia kampanii reklamowej. Politykę zero waste można bowiem prowadzić, nawet tworząc kampanie content marketingowe..

Krok VI: Monitorujemy.
Sprawdzamy, czy cel (pożądane konwersje) jest realizowany zgodnie z planem. Pomocne mogą być w tym narzędzia marketingowe pokazujące statystyki, zasięgi, czy liczbę publikacji.

Jesteśmy ekspertami w zakresie realizacji angażujących kampanii reklamowych.

Użyjemy naszego doświadczenie i kreatywności. Dobrze wykorzystamy posiadaną wiedzę. Zrealizujemy kampanię, która oznacza skuteczne dotarcie do grup docelowych i zapamiętanie przekazu. Oferujemy większe zaangażowania, więcej klientów, większy biznes.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl