Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Nie samą ofertą żyje klient

Według badań 56% profesjonalistów zajmujących się obsługą klienta dąży do poprawy i spersonalizowania obsługi klienta.

Nic dziwnego. Personalizacja na dużą skalę może przynieść od 5 do 15% wzrostu przychodów firmy. Jest o co walczyć.

Personalizacja doświadczeń klienta oznacza projektowanie lub wytwarzanie usług i produktów które spełniają jego indywidualne wymagania. Personalizacja zaczyna się od „Dzień dobry Anno” w Twojej skrzynce odbiorczej i wykracza daleko poza spersonalizowane oferty i usługi.

Personalizacja klientów to konieczność

Personalizacja jest koniecznością jeśli chcesz przetrwać i prosperować w erze wzmocnionego klienta, ponieważ 33% konsumentów, którzy porzucają relacje biznesowe, robią to z powodu braku personalizacji.

Musisz więc dostosować podróż klientów na podstawie tego, co o nich wiesz. Skalowanie tego procesu do osób odwiedzających Twoją witrynę po raz pierwszy może być trudne. Podobnie dla osób, które wchodzą w interakcję z Twoimi treściami na innych platformach, takich jak media społecznościowe.

Jako agencja PR, w Commplace znamy sposoby na spersonalizowaną podróż klienta, która nieuchronnie zaowocuje szczęśliwymi przyszłymi klientami. Twoimi klientami.

Ile wiesz o swoich klientach?

Amazon dużo wie o swoich klientach na podstawie ich historii zakupów, więc personalizuje i oferuje swoim klientom specjalne oferty w oparciu o ich zainteresowania. Ten rodzaj personalizacji nie tylko zwiększa satysfakcję klienta, ale także napędza lojalność i powtarzalność zakupów.

Według badań ponad połowa kupujących online uważa, że sprzedawcy detaliczni, którzy personalizują swoje oferty, zapewniają wartościową usługę. Co więcej, co ciekawe, 45% konsumentów chętniej robi zakupy w witrynie ze spersonalizowanymi ofertami.

Opanuj sztukę personalizacji do perfekcji

Personalizując doświadczenie użytkownika przykuwasz jego uwagę i tworzysz silne połączenie z użytkownikiem. 72% konsumentów twierdzi, że obecnie angażuje się tylko w komunikaty marketingowe, które są spersonalizowane i dostosowane do ich zainteresowań. A biorąc pod uwagę, że mamy dziś najwyższą konkurencję wszechczasów, nie można tego zbagatelizować. Wartość dodana spersonalizowanego marketingu jest dokładnie taką taktyką, jakiej potrzebuje Twoja strategia marketingowa. Z Commplace wdrożysz odpowiednie rozwiązania i będziesz się cieszyć z efektów.

Bezpieczeństwo i prywatność klientów

Raport danych konsumenckich McKinsey 2020 wykazał, że 87% respondentów deklaruje, że nie prowadziliby interesów z firmą, gdyby mieli obawy dotyczące jej praktyk bezpieczeństwa*. Te obawy, choć nie są nowe, narastają, gdy wszyscy dojrzewamy jako konsumenci cyfrowi. Jesteśmy świadomi personalizacji marketingowej wokół nas przez cały czas. Twoi klienci także. Jeśli chcesz odnosić sukcesy musisz kultywować zaufanie poprzez spersonalizowaną i odpowiednią podróż klienta na każdym etapie ścieżki marketingowej. Damy Ci narzędzie i wskazówki, dzięki którym będzie to przyjemna i bezpieczna podróż. *mckinsey.com

Idealny nabywca istnieje

Pomyśl o czymś, o czym wiesz, że wszyscy to lubią. Co przyszło Ci do głowy? Wakacje? Cóż, w rzeczywistości czas wolny niektórych ludzi bardziej stresuje niż relaksuje. Szczenięta? Niektórzy ludzie boją się psów lub są na nie uczuleni. Czekolada? Choć może się to wydawać dziwne, nie wszyscy ją kochają. Ludzie są różni. Każdy lubi, chce i potrzebuje różnych rzeczy. Także wybory klientów są motywowane osobistymi przemyśleniami i preferencjami. Zauważ, że Twoja firma to nie jest rozwiązanie typu „one size”, pasuje dla każdego. Są ludzie, którzy absolutnie pokochają Twój produkt lub usługę i będą się tym zachwycać. Inni nie dostrzegą sensu ani wartości tego, co oferujesz. Właśnie z tego powodu tak ważna jest identyfikacja idealnego klienta. I to jest coś, w czym możemy Ci pomóc. Od zdefiniowania, kim dokładnie jest Twój idealny klient, po praktyczne wskazówki, których możesz użyć, aby go odkryć.

Identyfikacja idealnego klienta może wydawać się trudnym zadaniem. To jednak ważny krok w rozwoju i ulepszaniu Twojej firmy. Dzięki współpracy z nami ten proces nie musi być nadmiernie skomplikowany. Będziesz za to na najlepszej drodze, aby dotrzeć nie tylko do nowych, ale do właściwych klientów.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt