Treść główna
Kluczowe dane
- 9 odświeżonych zakładek
- 14 podstron produktowych
- 4 zakładki branżowe
- Pobierz Case study
Historia klienta
Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”). Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.
Obecnie marka Etisoft jest liderem na rynku w swojej branży. Stale powiększa portfolio oferowanych produktów i usług, działając zarówno na arenie polskiej, jak i zagranicznej.
Cele biznesowe:
Planowane efekty naszych działań:
Wzrost ruchu na stronie internetowej.
Wyróżnienie marki na tle konkurencji – polskiej, jak i zagranicznej.
Zwiększenie wartości postrzeganej marki Etisoft.
Dotarcie do potencjalnych klientów marki z sektora B2B.
Podkreślenie claimu „Etisoft znaczy więcej”.
Rozwiązanie
Rozwiązanie:
Naszym zadaniem było zaprojektowanie witryny, która będzie spójna z wizerunkiem Etisoft – firmy nowoczesnej, będącej pionierem w swojej branży.
Jednocześnie projekt musiał odzwierciedlać hasło „Etisoft znaczy więcej”. Ważnym elementem przy tworzeniu projektu strony i jej wdrażaniu była również optymalizacja pod kątem SEO. W efekcie witryna spełniać będzie zarówno wymagania użytkowników, ale również zostanie pozytywnie oceniona przez algorytmy Google.
Jaka powinna być nowa strona internetowa?
Nowa strona internetowa Etisoft posiada znacznie ulepszoną strukturę i nawigację. W efekcie odbiorca może w prosty i intuicyjny sposób wyszukać informacje na temat produktów, usług, czy samej Grupy Etisoft. Istotnym elementem było także stworzenie autorskiego agregatora wiedzy – strefy ETISIDE, Content hub pozwoli firmie umocnić wizerunek eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
Zastosowaliśmy również nowy „silnik”, czyli najnowocześniejsze rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na parametry typu szybkość ładowania, dostępność strony. Zastosowany layout jest zbieżny z wartościami firmy, nawiązując do nowych technologii, doświadczenia i profesjonalizmu. Wykorzystane materiały graficzne przykuwają uwagę odbiorcy, naturalnie komponując się z treściami strony. Ważnym elementem podczas tworzenia strony były także działania SEO. Odpowiednie zaplecze sprawia, że witryna będzie przyjazna nie tylko dla jej użytkowników, ale algorytmów wyszukiwarek. W efekcie stanowić będzie mocny punkt w lejku sprzedażowym oraz wesprze działania wizerunkowe marki Etisoft.
O czym należy pamiętać, tworząc nową stronę? Przykład Etisoft
Wśród zadań, które wykonaliśmy, znajdują się:
• Weryfikacja contentu umieszczonego na starej stronie.
• Zaprojektowanie nowoczesnej struktury strony.
• Stworzenie dedykowanej szaty graficznej.
• Przygotowanie wytycznych dotyczących nowego contentu.
• Wsparcie w tworzeniu contentu (wytyczne dotyczące SEO).
• Uruchomienie dla nowej strony działań z zakresu SEO.
• Testowanie nowej strony internetowej.
• Wdrożenie gotowej witryny.
Każdy z poszczególnych etapów tworzenia nowej strony musiał wynikać z poprzedniego i być spójny z ustalona wizją. Nasi specjaliści odpowiadali także za wdrożenie nowej strony internetowej, tak by odbiorcy od samego początku otrzymali atrakcyjne narzędzie, które pozwoli im zapoznać się z ofertą marki i skontaktować z jej przedstawicielami.
Wykorzystane produkty
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron www - kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
Dowiedz się więcejGrupa docelowa
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcej