Holistyczne podejście do marketingu i wizerunku stanowi ważny element w procesie realizowania celów biznesowych. W Commplace wiemy, że każde z wykorzystywanych narzędzi musi być spójne ze sobą. Widoczny obraz powinien wyrażać zaś główną ideę marki. Wiedzę tę będziemy mieli okazję wykorzystać podczas realizacji najnowszych działań dla HS Solar System. Wśród nich znajdzie się wsparcie m.in. w procesie implementacji nowej marki.
O HS SOLAR SYSTEM
HS SOLAR SYSTEM jest młodą i prężnie rozwijająca się firmą. Od 2010 roku działa na rynku odnawialnych źródeł energii. W jej ofercie znajdują się profesjonalne usługi w zakresie doboru oraz montażu instalacji kolektorów słonecznych. Marka w najbliższym czasie planuje poszerzyć swoją ofertę o pozostałe źródła energii odnawialnej (pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, energia wiatrowa).
Wyzwania dla Commplace
Wśród powierzonych nam działań znalazły się: przygotowanie strategii marketingowej, brandingu oraz strony internetowej. I choć wszystkie z tych elementów są naszą specjalnością, przy każdym z projektów należy pamiętać o spójności. To ona sprawia, że marka może przejść na wyższy poziom.
Zakres współpracy
Wśród naszych zadań znajdują się:
Audyt i analiza działań marketingowych
Jest do podstawowe działanie, które rozpoczyna nasze prace. Specjaliści z Commplace analizują dotychczasowe działania marki. W efekcie powstaje pełen stanu, od którego rozpoczynamy naszą współpracę.
Audyt i analiza działań marketingowych konkurencji
Weryfikacja działań konkurencji pozwala określić, pozycję marki w porównaniu do marek konkurencyjnych. Daje nam także możliwość na określenia mocnych i słabych stron marki. W efekcie pozyskujemy pełną informację o wykorzystywanych kanałach komunikacji, systematyczności w działaniu, czy kierunku działań konkurencji.
Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii marketingowej
Strategia marketingowa to drogowskaz dla firmy. Pokazuje, w jakim kierunku należy podążać, aby osiągnąć istotne w danym momencie cele. Jest to bardzo istotne, gdyż w codziennej pracy ciężko pamiętać o celu nadrzędnym, skupiając się na działalności operacyjnej. W Commplace mamy tego świadomość. Dlatego przygotowujemy nie tylko samą strategię z rekomendowanymi narzędziami. Ale także harmonogram wdrożenia, który można samodzielnie lub z naszym wsparciem realizować w swojej firmie.
Przygotowanie propozycji nazwy dla nowej marki
Nazwa odzwierciedlać powinna cechy produktu i jego zastosowanie, a jednocześnie zapadać w pamięć odbiorcom. Stanowi o być albo nie być nowego produktu na rynku, dlatego powinna być trafiona w punkt.
Przygotowanie projektu graficznego strony
Strona www to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego. Dlaczego? To proste – może służyć jako osobisty zespół sprzedaży 24h/7 dni w tygodniu, recepcja i informacja. Strona internetowa zatem jest częścią Twojej marki i często pierwszym punktem styku klienta z ofertą. W Commplace wiemy, że projekt graficzny powinien odgrywać podstawową część każdego projektu strony internetowej. Jest to nie tylko kreatywny obraz Twojej firmy, ale ma kluczowe znaczenie dla ogólnej strategii budowania marki. W jego skład wchodzi tło, obrazy, przyciski „call to action”, schemat zakładek, czy styl tekstu.
Branding nowej marki – Marketing
Branding marki obejmuje logo, typografię, kolory i przekaz, a także uzupełnia i wzmacnia istniejącą reputację marki. Jest skierowany zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz. Przy projektowaniu brandingu należy pamiętać, aby tożsamość marki była spójna. Ponieważ reprezentuje i wzmacnia emocje marki, przekaz przedstawiony przez elementy tożsamości marki musi być jasny i taki sam bez względu na to, gdzie jest wyświetlany.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Audyt marketingowy – analiza sposobu komunikacji oraz wydatków na marketing
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie– opracowanie i wdrożenie
- Angażująca kampania reklamowa zaczyna się od strategii marki
- Tworzenie stron WWW oraz sklepów przynoszących zyski
- Branding plus strategia budowy silnej marki