Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Liczba klientów, którzy preferują zakupy przez internet stale rośnie. Stwarza to szansę, która przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi wsparcia sprzedaży online może okazać się trampoliną do znaczącego wzrostu całej organizacji. Zaletą wsparcia sprzedaży online jest fakt, że z powodzeniem sprawdzi się w sektorze: B2C i B2B.

Wszyscy spotkamy się w Internecie

Odsetek e-klientów z Polski rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie.

Wsparcie sprzedaży oznacza efektywność w liczbach

Nie tworzymy sztuki dla sztuki. Nie boimy się liczb, raportów, podsumowań. Lubimy się spotykać. Wiemy, że nasze działania przynoszą efekty. Sprzedaż bezpośrednia, generowanie leadów, wsparcie działu sprzedaży – to tylko niektóre z działań, jakie agencja PR Commplace oferuje Twojej firmie. Gwarantujemy: elastyczne warunki kontraktu, samofinansujące się kampanie, wysoką etykę pracy, nasze 100% zaangażowanie i odpowiedzialność za prognozowane wyniki.

Każdego dnia pojawiają się zapytania sprzedażowe

Umiejętne wykorzystanie zasobów, ocena skali wyszukiwań i zaplanowanie działań marketingu online może znacznie podnieść Twoją sprzedaż. Dlatego tak istotne jest, by korzystać ze wszystkich opcji, które mogą spowodować, że słupki pójdą w górę. Z Commplace zamienisz zapytanie w sprzedaż i wygenerujesz realny zysk wykorzystując kampanie online w sektorze: B2C i B2B.

Oczywiście możesz korzystać z korzystnego trendu i „płynąć z prądem”, nie robiąc nic. Jest to jednak jak jazda samochodem 60 km/h po autostradzie – jedziemy, lecz moglibyśmy robić to szybciej, efektywniej. W jaki sposób można to zrobić? Wykorzystując odpowiednie narzędzia i rozpędź swoje Ferrari.

Dobry content czy dobre SEO?

Podczas paru minut, które poświęcasz na przeczytanie tego tekstu, w internecie powstało już kilka tysięcy nowych wpisów. W ciągu 24 godzin dodawanych jest ich łącznie kilka milionów. Do tego należy dodać, że przeciętny internauta nie czyta, a skanuje treści, i tylko 1 na 10 odbiorców zadaje sobie trud, by zagłębić się w materiały.

Generowanych jest zatem mnóstwo mało istotnych treści, które nie przemawiają do ostatecznego odbiorcy. Nie oznacza to, że trzeba zrezygnować z content marketingu. Wręcz przeciwnie – trzeba działać, ale mądrze. Tysięcy firm – zarówno małe, średnie, jak i duże korzystają z Internetu jako kluczowgo źródła pozyskiwania klientów.

Content in the new SEO

Jak podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing (51%).

Eksperci wysnuwają nawet hipotezy mówiące, że „content is the new SEO”, gdyż dostarczając wartościowe treści, możemy zwiększyć świadomość marki w internecie, jednocześnie uzyskując wysoką pozycję w wyszukiwarkach.

Tu jednak też czeka na nas pułapka – cykl życia informacji w Internecie jest na tyle krótki, że już po paru godzinach wiadomość spada na kolejną stronę, będąc zastąpiona następnym newsem. Ale i temu można zapobiec. Twoja firma też ma szansę na skokowy rozwój dzięki rozwojowi sprzedaży online.

Wsparcie sprzedaży – strategia i narzędzia

Wydłużaj cykl życia informacji o Twojej ofercie i generuj leady. Zwiększ konwersję nawet o 30%. W jaki sposób? Stawiając na nowoczesne rozwiązania, wspierające sprzedaż.

Efekt? Google w pierwszych wynikach wyszukiwania wymienia wartościowe treści, które doprowadzą potencjalnego klienta do Twojej firmy. Do Twojego produktu lub usługi. A ostatecznie do przycisku „Kup teraz”.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w szybkiej digitalizacji procesu sprzedaży, zapraszamy do Commplace. Jesteśmy zawsze do dyspozycji. Wspólnie wdrożymy skuteczną strategię marketingową prowadzącą do wzrostu sprzedaży.

Jak działa klient

Analizy Gemius wykazały, że prawie 97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Prawie 82% z nich klika w organiczne wyniki wyszukiwania, a jedynie 6-18% stron zbiera ruch płatny. Ponad 90% ogląda wyniki na pierwszej stronie. A 63% zadających zapytanie w wyszukiwarce Google kliknie w trzy pierwsze linki. Odpowiedź jest zatem prosta – należy znaleźć się w czołówce wyszukiwań.

To jednak nie wszystko. Zanim zaczniesz tworzyć strategie i content, spersonalizujemy klientów i poszukamy idealnych nabywców. Przeprowadzimy także audyt sprzedaży – przeanalizujemy metody budowania relacji. Jeśli zajdzie potrzeba – zorganizujemy warsztaty i szkolenia sprzedażowe dla pracowników pionu handlowego. Wachlarz rozwiązań jest szeroki. Wybór pozostawiamy tobie. Bez wątpienia nasza współpraca odmieni Twój biznes.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt