Treść główna
Handlowiec motywuje do zakupu
Utrzymanie przewagi konkurencyjnej jest niezbędne w dzisiejszym, bardzo trudnym otoczeniu biznesowym. Silny zespół sprzedaży jest jednym z najważniejszych narzędzi, które pomogą Twojej firmie wyprzedzić konkurencję. Badanie przeprowadzone na stronie Sales Force Training jasno wskazało, że to właśnie kompetencje sprzedawcy w środowisku B2B są najważniejszym elementem wpływającym na decyzje kupujących. A czy Twoi sprzedawcy potrafią odpowiednio wykorzystywać techniki sprzedaży i zmotywować klienta do zakupu?
Szkolenia sprzedażowe pomogą w budowanie relacji
Szkolenia z zakresu sprzedaży wpływają na budowanie długotrwałych relacji, które są podstawa pozyskania lojalnych klientów. Według badań aż 71% osób opiera swoje decyzje zakupowe na zaufaniu i wiarygodności. Niezbędne jest, aby sprzedawcy dokładnie rozumieli potrzeby swoich potencjalnych klientów, a jednocześnie skutecznie informowali o zaletach produktów i usług oferowanych przez Twoją firmę. Dzięki temu produkt lub usługa będzie wyglądać atrakcyjnie dla odbiorców i zbuduje niezbędną lojalność. A tego przecież chcesz.
Techniki sprzedaży nie pozwolą Cię zaskoczyć
Dobrze wyszkolony sprzedawca może łatwo wpłynąć na potencjalnego klienta. Dzięki odpowiedniej taktyce negocjacyjnej, znajomości produktu, technikom sprzedaży, cenom i prezentacji, jest gotowy do podbicia serca (i portfela) odbiorcy. Właśnie dlatego szkolenia i doskonalenie umiejętności handlowców są kluczowym czynnikiem w świecie sprzedaży. Im lepiej wyszkolony będzie Twój człowiek, tym lepiej będzie wykonać swoje zadania w terenie. I nic go nie zaskoczy.
Czy klient rozumie Twoją ofertę?
Sprzedawcy muszą upewnić się, że klienci rozumieją oferowane produkty i usługi. Jest to możliwe głównie dzięki skutecznym umiejętnościom komunikacyjnym. Umiejętności te są przydatne nie tylko dla sprzedawców, ale także dla przedstawicieli biznesu. W Commplace wiemy, w jaki sposób przygotować ich do rozmów. Nowoczesne techniki sprzedaży pomogą nawet tych trudnych i wieloetapowych negocjacjach.
Sprzedawcy są twarzą Twojej firmy
Klienci zwykle kupują od Twoich sprzedawców, a nie od firmy. Silna marka jest bardzo ważna, ponieważ klienci odnoszą się do niej i przypisują jej nieodłączną wartość. Rola pracowników pionu handlowego jest ogromna. To. co mówią, w jaki sposób formułują komunikaty, jakie wrażenie wywołują na kliencie – nawet najdrobniejsze kwestie są kluczowe w procesie sprzedaży. Dobre szkolenie handlowe nauczy Twoich sprzedawców odpowiednich technik sprzedaży, a zarazem pozwoli zbudować lepszy wizerunek całego przedsiębiorstwa.
Zamienić „nie” w „tak” stosując techniki sprzedaży
Sprzedaż wiąże się także z zastrzeżeniami i uwagami, które są normalną częścią tego procesu. Potencjalni klienci czasem szukają powodów, aby nie kupować. Dzięki naszym szkoleniom Twoi handlowcy nauczą się, w jaki sposób przewidywać obiekcje klientów, a także jakich technik użyć, aby utrzymać zainteresowanie współpracą lub skorzystaniem z oferty.
Zastanawiasz się jak wpłynąć na efektywność handlowców?
Napisz do nas – przedstawimy ofertę z technik sprzedaży dla Twoich pracowników.