Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Handlowiec motywuje do zakupu

Utrzymanie przewagi konkurencyjnej jest niezbędne w dzisiejszym, bardzo trudnym otoczeniu biznesowym. Silny zespół sprzedaży jest jednym z najważniejszych narzędzi, które pomogą Twojej firmie wyprzedzić konkurencję. Badanie przeprowadzone na stronie Sales Force Training jasno wskazało, że to właśnie kompetencje sprzedawcy w środowisku B2B są najważniejszym elementem wpływającym na decyzje kupujących. A czy Twoi sprzedawcy potrafią odpowiednio wykorzystywać techniki sprzedaży i zmotywować klienta do zakupu?

Szkolenia sprzedażowe pomogą w budowanie relacji

Szkolenia z zakresu sprzedaży wpływają na budowanie długotrwałych relacji, które są podstawa pozyskania lojalnych klientów. Według badań aż 71% osób opiera swoje decyzje zakupowe na zaufaniu i wiarygodności. Niezbędne jest, aby sprzedawcy dokładnie rozumieli potrzeby swoich potencjalnych klientów, a jednocześnie skutecznie informowali o zaletach produktów i usług oferowanych przez Twoją firmę. Dzięki temu produkt lub usługa będzie wyglądać atrakcyjnie dla odbiorców i zbuduje niezbędną lojalność. A tego przecież chcesz.

Techniki sprzedaży nie pozwolą Cię zaskoczyć

Dobrze wyszkolony sprzedawca może łatwo wpłynąć na potencjalnego klienta. Dzięki odpowiedniej taktyce negocjacyjnej, znajomości produktu, technikom sprzedaży, cenom i prezentacji, jest gotowy do podbicia serca (i portfela) odbiorcy. Właśnie dlatego szkolenia i doskonalenie umiejętności handlowców są kluczowym czynnikiem w świecie sprzedaży. Im lepiej wyszkolony będzie Twój człowiek, tym lepiej będzie wykonać swoje zadania w terenie. I nic go nie zaskoczy.

Czy klient rozumie Twoją ofertę?

Sprzedawcy muszą upewnić się, że klienci rozumieją oferowane produkty i usługi. Jest to możliwe głównie dzięki skutecznym umiejętnościom komunikacyjnym. Umiejętności te są przydatne nie tylko dla sprzedawców, ale także dla przedstawicieli biznesu. W Commplace wiemy, w jaki sposób przygotować ich do rozmów. Nowoczesne techniki sprzedaży pomogą nawet tych trudnych i wieloetapowych negocjacjach.

Sprzedawcy są twarzą Twojej firmy

Klienci zwykle kupują od Twoich sprzedawców, a nie od firmy. Silna marka jest bardzo ważna, ponieważ klienci odnoszą się do niej i przypisują jej nieodłączną wartość. Rola pracowników pionu handlowego jest ogromna. To. co mówią, w jaki sposób formułują komunikaty, jakie wrażenie wywołują na kliencie – nawet najdrobniejsze kwestie są kluczowe w procesie sprzedaży. Dobre szkolenie handlowe nauczy Twoich sprzedawców odpowiednich technik sprzedaży, a zarazem pozwoli zbudować lepszy wizerunek całego przedsiębiorstwa.

Zamienić „nie” w „tak” stosując techniki sprzedaży

Sprzedaż wiąże się także z zastrzeżeniami i uwagami, które są normalną częścią tego procesu. Potencjalni klienci czasem szukają powodów, aby nie kupować. Dzięki naszym szkoleniom Twoi handlowcy nauczą się, w jaki sposób przewidywać obiekcje klientów, a także jakich technik użyć, aby utrzymać zainteresowanie współpracą lub skorzystaniem z oferty.

Zastanawiasz się jak wpłynąć na efektywność handlowców?
Napisz do nas – przedstawimy ofertę z technik sprzedaży dla Twoich pracowników.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt