Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B
powrót

Selly – co to jest?

co to jest?

Definicja

Selly to platforma do samodzielnego budowania sklepów internetowych, stworzona z myślą o profesjonalistach, jak i dopiero rozpoczynających przygodę ze sprzedażą w Internecie. Oprogramowanie dostępne jest w modelu Saas, czyli korzysta się z niego, płacąc określony abonament.

Jak działa Selly?

Dzięki Selly możemy założyć swój internetowy biznes zupełnie od podstaw, ale także przenieś ten już istniejący z innej platformy. Selly w swojej ofercie posiada kilkaset różnych możliwości zarządzania produktami, które są bardzo zaawansowane i rozbudowane. Tym sposobem w naszym sklepie mogą znaleźć się zarówno produkty fizyczne, jak i wirtualne, takie jak popularne w ostatnim czasie szkolenia, kursy online i inne treści w formie elektronicznej. 

Selly ma responsywną szatę graficzną. Sklep można wyświetlać na każdym urządzeniu elektronicznych w sposób przejrzysty i widoczny.  Platforma dba także o treści umieszczane w sklepie i pomaga wiązać przydatne artykuły z wybranymi produktami znajdującymi się w ofercie sklepu. Z kolei dostęp do aktualności i newslettera buduje więź z klientami. Selly oferuje gotowe szablony w języku angielskim i niemieckim, pozwalające na sprzedaż za granicą. Samodzielnie można definiować także inne języki, a tym samym jeszcze bardziej zwiększać zakres działania. 

Selly – oferowane pakiety

Selly oferuje różnorodne pakiety, z czego najtańszy wymaga pewnego zaangażowania, gdyż trzeba na podstawie otrzymanych materiałów samodzielnie przeprowadzić procedurę wdrażania. Na początek można skorzystać z darmowego okresu próbnego, który wynosi 14 dni. Tworząc darmową wersję sklepu mamy dostęp do panelu administracyjnego sklepu, dzięki czemu poznajemy wszystkie jego funkcje. Po okresie próbnym możemy wybrać jeden z dostępnych pakietów, czyli: konfiguracja pod klucz, konfiguracja pod klucz z grafiką bądź najdroższą, ale przy tym najbardziej rozbudowaną, konfigurację pod klucz z grafiką i importem. 

Selly – metody płatności

W Selly mamy możliwość skonfigurowania dowolnego systemu płatności, a nawet dokonania zakupów na raty. Twórcy oprogramowania oferują nam skorzystanie z najpopularniejszych systemów płatności online, jak Przelewy24, Tpay, PragamGo, czy Autopay. 

Selly - wysyłka 

Koszty wysyłki towarów można definiować dowolnie, w zależności od wagi, ceny, liczby zakupionych produktów, a także miejsca dostawy. Jeśli chodzi o samą wysyłkę, do wyboru mamy wszystkie najpopularniejsze firmy kurierskie, a integracja sklepu z każdą z nich jest niezwykle prosta. Zaawansowana współpraca z popularnym serwisem futgonetka.pl to spore wsparcie dla działalności e-commerce. 

Selly – zalety i wady

Platforma Selly oferuje swoim użytkownikom wiele możliwości. W sklepie można samodzielnie dodawać promocje, a także tworzyć różne warianty jednego produktu. Dzięki prostej obsłudze i intuicyjnej nawigacji z prowadzeniem sklepu internetowego poradzą sobie nawet osoby bez jakiekolwiek doświadczenia. 

Jeśli chodzi o wady systemu Selly, użytkownicy najczęściej zwracają uwagę na spore ograniczenia w kwestii rozbudowy strony. Oprogramowanie pozwala jedynie na korzystanie z gotowych motywów znajdujących się w bazie oprogramowania. 

Ciekawostki

Selly pozwala na zapisywanie w historii produktów dodanych do koszyka na okres aż 30 dni, dzięki czemu można wrócić do nich w dowolnej chwili bez obaw o utratę cennych danych. 

Podsumowanie

Selly to niezbędny komplet narzędzi do samodzielnego zbudowania sklepu internetowego. Platforma pozwala zstworzyć w pełni spersonalizowany sklep, całkowicie dopasowany do własnej wizji marki. Dzięki Selly możemy kompleksowo zarządzać pracą swojego sklepu internetowego, od dodawania produktów, przez zarządzanie całym procesem zamówień, aż po rozliczenia i analizę wyników sprzedaży. 

Powiązane hasła:

narzędzie promocji, agencja kreatywna, agencja brandingowa, agencja konsultingowa, wizja firmy, agencja 360, doradctwo strategiczne, strategia produktu, plan strategiczny, strategia biznesowa

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt