Dienstleistungen

Öffentlichkeitsarbeit Kommunikationsstrategie Branding Google Ads Positionierung von Webseiten Webseitenentwicklung

Produktangebot

Firmenveranstaltungen Lebensmittelmarketing Marketingkommunikation Grafikdesign Vertriebsunterstützung Online Marketing

Beratungsangebot

Sozialen Medien Interne Kommunikation Krisenmanagement Arbeitgebermarke Referenzmarketing Customer Lifetime Value B2B-Marketing
zurückkehren

Selly – co to jest?

co to jest?

Definition

Selly to platforma do samodzielnego budowania sklepów internetowych, stworzona z myślą o profesjonalistach, jak i dopiero rozpoczynających przygodę ze sprzedażą w Internecie. Oprogramowanie dostępne jest w modelu Saas, czyli korzysta się z niego, płacąc określony abonament.

Jak działa Selly?

Dzięki Selly możemy założyć swój internetowy biznes zupełnie od podstaw, ale także przenieś ten już istniejący z innej platformy. Selly w swojej ofercie posiada kilkaset różnych możliwości zarządzania produktami, które są bardzo zaawansowane i rozbudowane. Tym sposobem w naszym sklepie mogą znaleźć się zarówno produkty fizyczne, jak i wirtualne, takie jak popularne w ostatnim czasie szkolenia, kursy online i inne treści w formie elektronicznej. 

Selly ma responsywną szatę graficzną. Sklep można wyświetlać na każdym urządzeniu elektronicznych w sposób przejrzysty i widoczny.  Platforma dba także o treści umieszczane w sklepie i pomaga wiązać przydatne artykuły z wybranymi produktami znajdującymi się w ofercie sklepu. Z kolei dostęp do aktualności i newslettera buduje więź z klientami. Selly oferuje gotowe szablony w języku angielskim i niemieckim, pozwalające na sprzedaż za granicą. Samodzielnie można definiować także inne języki, a tym samym jeszcze bardziej zwiększać zakres działania. 

Selly – oferowane pakiety

Selly oferuje różnorodne pakiety, z czego najtańszy wymaga pewnego zaangażowania, gdyż trzeba na podstawie otrzymanych materiałów samodzielnie przeprowadzić procedurę wdrażania. Na początek można skorzystać z darmowego okresu próbnego, który wynosi 14 dni. Tworząc darmową wersję sklepu mamy dostęp do panelu administracyjnego sklepu, dzięki czemu poznajemy wszystkie jego funkcje. Po okresie próbnym możemy wybrać jeden z dostępnych pakietów, czyli: konfiguracja pod klucz, konfiguracja pod klucz z grafiką bądź najdroższą, ale przy tym najbardziej rozbudowaną, konfigurację pod klucz z grafiką i importem. 

Selly – metody płatności

W Selly mamy możliwość skonfigurowania dowolnego systemu płatności, a nawet dokonania zakupów na raty. Twórcy oprogramowania oferują nam skorzystanie z najpopularniejszych systemów płatności online, jak Przelewy24, Tpay, PragamGo, czy Autopay. 

Selly - wysyłka 

Koszty wysyłki towarów można definiować dowolnie, w zależności od wagi, ceny, liczby zakupionych produktów, a także miejsca dostawy. Jeśli chodzi o samą wysyłkę, do wyboru mamy wszystkie najpopularniejsze firmy kurierskie, a integracja sklepu z każdą z nich jest niezwykle prosta. Zaawansowana współpraca z popularnym serwisem futgonetka.pl to spore wsparcie dla działalności e-commerce. 

Selly – zalety i wady

Platforma Selly oferuje swoim użytkownikom wiele możliwości. W sklepie można samodzielnie dodawać promocje, a także tworzyć różne warianty jednego produktu. Dzięki prostej obsłudze i intuicyjnej nawigacji z prowadzeniem sklepu internetowego poradzą sobie nawet osoby bez jakiekolwiek doświadczenia. 

Jeśli chodzi o wady systemu Selly, użytkownicy najczęściej zwracają uwagę na spore ograniczenia w kwestii rozbudowy strony. Oprogramowanie pozwala jedynie na korzystanie z gotowych motywów znajdujących się w bazie oprogramowania. 

Wissenswertes

Selly pozwala na zapisywanie w historii produktów dodanych do koszyka na okres aż 30 dni, dzięki czemu można wrócić do nich w dowolnej chwili bez obaw o utratę cennych danych. 

Zusammenfassung

Selly to niezbędny komplet narzędzi do samodzielnego zbudowania sklepu internetowego. Platforma pozwala zstworzyć w pełni spersonalizowany sklep, całkowicie dopasowany do własnej wizji marki. Dzięki Selly możemy kompleksowo zarządzać pracą swojego sklepu internetowego, od dodawania produktów, przez zarządzanie całym procesem zamówień, aż po rozliczenia i analizę wyników sprzedaży. 

Benötigen Sie Unterstützung bei Ihrer Geschäftsentwicklung?

Bartosz Zielinski

Bartosz Zielinski Geschäftsführer

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Ruf mich an Einloggen Kontakt