Treść główna
Kluczowe dane
- 5 tygodni prac nad stroną
- 240% wzrostu ruchu na stronie po 12 miesiącach
- 130% wzrostu widoczności fraz w TOP10 po 12 miesiącach
- Pobierz Case study
Historia klienta
Sieć Serwisowa QUADRA-NET powstała w 2006 roku i działa na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oferując różnorodny zakres usług serwisowych. Marka zajmuje wiodące pozycje rynkowe zarówno w sektorze usług B2B, jak i B2C. W ostatnich latach QUADRA-NET rozszerzyła portfolio usług o kolejne branże. W efekcie zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie napraw sprzętu gospodarstwa domowego, IT, GSM, TV oraz urządzeń biurowych. Marka działa w 4 sektorach: usługi serwisowe gwarancyjne, usługi serwisowe pozagwarancyjne, likwidacja szkód z tytułu różnego rodzaju ubezpieczeń oraz usługi serwisowe dla biznesu. Obecnie QUADRA-NET zrzesza ponad 400 serwisów w ramach ponad 50 projektów.
CELE BIZNESOWE
Zaprojektowanie nowego wyglądu i funkcjonalności strony.
Optymizacja strony internetowej zgodnie z dobrymi praktykami UX oraz SEO.
Wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google oraz wzrost ruchu na stronie.
Dotarcie do potencjalnych klientów marki QUADRA-NET.
Rozwiązanie
ROZWIĄZANIE
Rebranding strony internetowej zakłada: przygotowanie projektu nowej strony, uwzględniającego odświeżenie szaty graficznej, struktury strony, contentu oraz niezbędnych działań z zakresu SEO.
Całość ma stanowić system naczyń połączonych, które umożliwią potencjalnemu klientowi dotarcie do oferty marki, odnalezienie interesujących go informacji, a finalnie – złożenie zamówienia.
Rebranding strony internetowej: struktura
Głównym celem było stworzenie ulepszonej nawigacji, dzięki której użytkownik będzie mógł jeszcze szybciej wyszukać interesujące go informacje o usługach marki QUADRA-NET. Co istotne, marka oferuje usługi naprawy ponad 100 kategorii produktów od ponad 100 producentów. Użytkownicy mają możliwość zgłoszenia naprawy, ale także sprawdzenia jej statusu i zgłoszenia opinii.
Podczas tworzenia strony zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, umożliwiające sprawne i szybkie poruszanie się po witrynie – zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i biznesowym. Odświeżono m.in. strukturę zakładek nadając im odpowiednie nazwy: „o firmie”, „dla biznesu”, „dla klienta”, „dla serwisu”, „aktualności”, „kontakt”. Każda z zakładek. Wdrożono dodatkowe podzakładki, które jeszcze bardziej ułatwią użytkownikom odnalezienie konkretnej usługi.
Rebranding strony internetowej: działania SEO
Wdrożone zmiany dotyczyły także szerokiego zakresu działań pozycjonerskich. Dział SEO przeprowadził audyt dotychczasowej pozycji strony, kluczowych fraz oraz contentu prezentowanego na stronie. W efekcie powstała lista wytycznych, które należało wdrożyć już na etapie projektowania nowej strony oraz tych, które należy zastosować po uruchomieniu nowej wersji. Naszym celem było bowiem nie tylko stworzenie nowoczesnej, estetycznej strony internetowej, ale przede wszystkim strony, która będzie przyjazna dla algorytmów Google, a co za tym idzie – potencjalni odbiorcy w szybki sposób dotrą do prezentowanej na stronie oferty. Jest to kluczowy element, który stanowi jeden z ważniejszych punktów podczas realizacji nowej strony internetowej.
Wykorzystane produkty
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron www - kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
Dowiedz się więcejGrupa docelowa
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcej