Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Referencje klienta

Treść główna

Komunikacja w organizacji

Dane McKinsey potwierdzają, że pracownicy dużych firm poświęcają średnio 2,5 godziny dziennie na poszukiwanie danych, które są im niezbędne do wykonania zadania. Mogliby zaoszczędzić ten czas i poświęcić go na realizację innych celów, gdyby popracować nad komunikacją w organizacji. W bieżącym działaniu firmy nie ma często czasu na analizy każdego procesu. Gotowe skrypty i scenariusze pozwalają szybko usunąć przeszkody i przejść do kolejnego kroku komunikacji w organizacji.

Scenariusze działań na wewnętrzny użytek

Gotowe scenariusze komunikacji w organizacji przydadzą się nie tylko Tobie. Twoi pracownicy też będą czuli się pewniej i szybciej wykonają swoją pracę, jeśli dasz im jasne wytyczne. Tylko dlatego, że 60 proc. firm nie ma długoterminowej strategii komunikacji wewnętrznej, ich pracownicy czują się zagubieni i ociągają się z realizacją zadań. Przypadkowość w komunikacji z podwładnymi i zespołem rodzi konflikty i nieporozumienia, których tak bardzo chcesz uniknąć.

Materiały strategiczne i szkoleniowe

Możesz zatrudnić cały zespół, który przygotuje odpowiednie materiały dotyczące komunikacji w organizacji. Możesz też odbyć żmudne kursy i szkolenia, aby na własną rękę opracować właściwą strategię komunikacji wewnątrz firmy. Zamiast tego mamy propozycję: skorzystaj z wiedzy specjalistów, którzy na podstawie specyfiki komunikacji w Twojej organizacji opracują skrypty i scenariusze, do których będziesz mógł sięgnąć w każdej chwili.

Scenariusze komunikacji w organizacji

Komunikacja wewnętrzna, za którą nie stoi szerszy plan i wizja, może pogłębić podziały i nieporozumienia, zamiast zmieniać sytuację na lepsze. Lepsza komunikacja w organizacji to też bardziej celne przypisywanie zasobów poszczególnych członków do zadań, a także pełne wykorzystywanie ich potencjału. Dziś tylko 23 proc. kierowników uważa, że w ich firmie możliwości pracowników są idealnie wykorzystywane w służbie korporacyjnego interesu. Czas to zmienić!

Jakie materiały możemy opracować?

• Strategie,
• analizy,
• scenariusze komunikacji wewnętrznej,
• scenariusze komunikacji z klientem,
• ramy działania w sytuacjach kryzysowych,
• materiały szkoleniowe,
• skrypty.
Razem stworzymy plan komunikacji w organizacji, który przyniesie Ci maksymalne zyski.

Poznaj komunikację w Twojej organizacji

Mając przed sobą gotowy scenariusz, widzisz, z jaką łatwością możesz odbyć trudną rozmowę czy przeprowadzić skomplikowaną analizę. To oszczędność dla wszystkich: Twojego zespołu, Ciebie i całej organizacji. Komunikacja w organizacji zyskuje na jakości, a pracownicy czują się pewniej, wiedząc, że istnieją profesjonalne materiały, na których zawsze mogą się oprzeć.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt