Treść główna
Ochrona wizerunku firmy przez dobrze wypozycjonowany content w wyszukiwarce Google.
Obroniliśmy dobre imię producenta. Strategia działań inbound marketing polegała w uproszczeniu na „rozmyciu” negatywnych opinii i komentarzy w Internecie bez podszywania się i kreowania nieprawdziwych informacji.
Zatrzymaliśmy hejt w sieci. Wizerunek klienta nie został nadwyrężony.
Cele kampanii inbound marketing
Ochrona wizerunku marki. Klient potrzebował w szybkim czasie:
– wyciszyć negatywne, nieprawdziwe opinie,
– ochronić wypracowane przez lata dobre imię firmy,
– utrzymać zaufanie klientów do marki.
Przeprowadziliśmy z sukcesem wszystkie te działania!
Rozwiązanie
Wdrożenie działania inbound marketing. Stworzenie w sieci dobrze wypozycjonowanego bufora informacyjnego.
Strategia ROZMYCIA negatywnych informacji i zepchnięcie na margines obszaru widoczności stanowiło priorytet działań.
Agencja PR Commplace wkracza do akcji:
nasze rozwiązanie opierało się na efekcie synergii kilku grup narzędzi komunikacji: zarządzanie kryzysowe – inbound marketing – Real Time Marketing. W tym samym czasie zadbaliśmy o to, aby klientka, od której rozpoczęła się fala negatywnych komentarzy, poczuła się wyjątkowo. Zastosowaliśmy najlepszą zasadę: traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
Czas na inbound marketing
Ponadto 65 proc. użytkowników smartfonów przyznaje, że szuka najtrafniejszych odpowiedzi na swoje pytania, niezależnie od tego, kto dostarcza tych informacji. Inbound marketing został stworzony właśnie po to, aby zająć się ewolucją zachowań użytkowników w Internecie. Inbound marketing wymaga tworzenia takich treści, które informują, wzmacniają i przyciągają obecnych i potencjalnych klientów.
Czy w Twojej firmie funkcjonuje inbound marketing? A może nie do końca działa tak, jak powinien? Możemy pomóc. Znajdziemy najlepszy sposób, który pomoże w budowaniu świadomości Twojej marki.