Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Contec

Rebranding marki z sektora clean-tech

Branding | Design | Strona internetowa

Klient

CONTEC to firma przyspieszająca transformację przemysłu do gospodarki obiegu zamkniętego, która zajmuje się przetwarzaniem opon samochodowych. Recykling opon jest bardzo ważny w naszych szerokościach geograficznych, ponieważ w samej Unii Europejskiej produkuje się rocznie około 300 milionów sztuk, co stanowi około 25% produkcji światowej. Każda z nich ma swój czas życia – zwykle jest to kilka lat. Oznacza to, że rocznie do utylizacji oddaje się ponad 4,5 miliona ton odpadu, którym są zużyte opony samochodowe. CONTEC produkuje z nich pełnowartościowy surowiec wykorzystywany ponownie w przemyśle.  

 

Wybraliśmy Commplace, gdyż potrzebowaliśmy silnego partnera, który kompleksowo nas wesprze w rozwoju marki wykorzystując swoje zasoby i mocny zespół – mówi Krzysztof Wróblewski, Contec.”

Cele i działania Commplace

Dotychczasowa tożsamość wizualna marki CONTEC odbiegała od wizerunku nowoczesnej firmy działającej w branży nowych technologii, ukierunkowanej na zrównoważony rozwój. Dlatego podjęto decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu. W ramach działań opracowaliśmy nowe logo marki oraz stworzyliśmy szablony materiałów w barwach przewodnich – pomarańczowym, czarnym i białym. Odzwierciedlają one filozofię marki – „W CONTEC zrównoważony rozwój jest jedną z naszych podstawowych wartości”. Pomagają firmie pozyskiwać partnerów i klientów na rynku międzynarodowym. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy także nowoczesną stronę internetową umożliwiającą zapoznanie się w łatwy sposób z ofertą firmy.

Materiały wspierające cele biznesowe firmy

Obecnie CONTEC znajduje się w czołówce światowych firm specjalizujących się w obszarze pirolizy

To duży sukces, ale i jednocześnie szansa, aby zaprezentować markę jako lidera w komunikacji wizualnej na arenie międzynarodowej.

Odświeżone materiały firmowe – wizytówki, papier firmowy, prezentacje mają za zadanie wspierać dział handlowy w realizacji celów sprzedażowych.

Strona, która pracuje dla Twojej marki

Nowa witryna CONTEC została zbudowana w taki sposób, aby była przyjazna nie tylko dla użytkowników, lecz również dla algorytmów Google. To z kolei pozwoli jej pracować dla marki, niezależnie od pory dnia. Potencjalni klienci z łatwością odnajdą ją w wynikach wyszukiwania, a następnie dzięki intuicyjnemu menu odnajdą interesujące ich informacje.

Dlatego prace nad stroną realizowali eksperci Commplace z różnorodnych działów. W zespole projektowym znaleźli się m.in. graficy, specjaliści ds. SEO, copywriterzy.

Spójność i estetyczność, która sprzedaje

Za sukces marki oraz jej dynamiczny rozwój, w dużej mierze odpowiada jej rozpoznawalność, która budowana jest m.in. poprzez stroną internetową. Musi być charakterystyczna. Estetyczna. Spójna. I przede wszystkim taka, którą bardzo łatwo zapamiętać.

W efekcie potencjalny odbiorca w prosty sposób przywoła obraz marki w momencie, w którym pojawi się potrzeba zakupowa. I za pomocą kilku kliknięć przekaże zapytanie ofertowe.

 

Funkcjonalność wspierająca decyzje o współpracy

Strona internetowa to wizytówka firmy. Wizytówka, która ma za zadanie nie tylko reprezentować ofertę, ale również sprzedawać.

Nowa strona CONTEC podzielona jest na kilka sekcji. Stworzone menu pozwala w szybki sposób znaleźć informacje zarówno na temat marki, jak i jej oferty.

Stworzony layout dodaje światła, a motywy graficzne są spójne z logotypem marki. Całość tworzy przemyślaną ścieżkę zakupową, zachęcającą klienta do kontaktu.

 

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

  • analiza założeń;
  • spotkanie strategiczne.

Faza projektowania podstaw marki:

  • projekt logo;
  • standaryzacja logo.

Faza projektowania materiałów:

  • materiały biurowe;
  • materiały promocyjne.

Strona internetowa:

  • koncepcja UX;
  • projekt graficzny;
  • wdrożenie.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt