Treść główna
Case study
Jak działania Commplace pozwoliły
dotrzeć do 17 529 370 odbiorcóww ciągu 30 dni?
Klient Inergis
OBSZARY DZIAŁANIA
- PR
- Media Relations
- Copywriting
INERGIS S.A. to tysiące zrealizowanych inwestycji, w tym blisko 10 000 instalacji OZE. Od 35 lat firma wspiera przedsiębiorstwa w modernizacji energetycznej, promując nowatorskie, energooszczędne rozwiązania z zakresu OZE (fotowoltaika i pompy ciepła) oraz kogeneracji i trigeneracji.
Wiele lat doświadczeń w projektowaniu, przeprowadzaniu audytów, doradztwie, wykonawstwie i serwisie sprawiło, że oferta INERGIS S.A. jest dostosowana do potrzeb klientów komercyjnych, w tym przedsiębiorstw chcących zaoszczędzić na energii, ulokować wolne środki w rozwiązaniach OZE, czy zgodnie ze swoimi wartościami – dołączyć do transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Firma współpracuje na zasadach win-win: uczciwie i zgodnie z dobrymi praktykami traktując swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Szacunek i kompleksowa wiedza to podstawy działań przedsiębiorstwa.
Wiele lat doświadczeń w projektowaniu, przeprowadzaniu audytów, doradztwie, wykonawstwie i serwisie sprawiło, że oferta INERGIS S.A. jest dostosowana do potrzeb klientów komercyjnych, w tym przedsiębiorstw chcących zaoszczędzić na energii, ulokować wolne środki w rozwiązaniach OZE, czy zgodnie ze swoimi wartościami – dołączyć do transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Firma współpracuje na zasadach win-win: uczciwie i zgodnie z dobrymi praktykami traktując swoich klientów oraz partnerów biznesowych. Szacunek i kompleksowa wiedza to podstawy działań przedsiębiorstwa.
Wyzwania
- Dotarcie do TOP-owych mediów ogólnopolskich i branżowych
- Widoczność marki wśród odbiorców
- Budowanie pozycji ekspertów marki poprzez lokowanie wypowiedzi w mediach
Nasze działania
- Analiza rynku i zmapowanie listy mediów
- Stworzenie wysokiej jakości treści, odpowiadającej zapotrzebowaniu dziennikarzy
- Przygotowanie paczki informacji prasowych dystrybuowanych przez biuro prasowe Commplace
- Nawiązanie relacji z mediami w imieniu klienta
- Przygotowanie treści na wyłączność –odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Rezultat
W ciągu niecałych 30 dni komunikaty medialne na temat marki Inergis dotarły do ponad 17,5 mln odbiorców. Wypowiedzi przedstawicieli marki pojawiły się w takich tytułach jak Gazeta Wyborcza, Gazeta Współczesna, czy Dom z Ogrodem. Agencja zadbała o publikacje zarówno w druku, jak i online. W efekcie pozyskano dla marki powierzchnię reklamową równą ekwiwalentowi 1 325 026 zł.
- Zasięg 17 529 370
- Liczba publikacji 576
- AVE 1 325 026 zł
Wykorzystane produkty
Strategia komunikacji
Dostarczyamy spersonalizowane rozwiązania, które napędzają wzrost i budują trwałe relacje.
Dowiedz się więcejOsiągnięcie zasięgu ponad 17,5 miliona odbiorców w niecałe 30 dni to imponujący wynik, który świadczy o profesjonalizmie oraz umiejętnościach naszego zespołu. Dzięki starannie przemyślanym strategiom, agencja skutecznie dotarła do topowych mediów ogólnopolskich i branżowych, zapewniając widoczność marki wśród szerokiego grona odbiorców.
Szczególnie godne uwagi jest umiejętne lokowanie wypowiedzi przedstawicieli marki INERGIS S.A. w prestiżowych tytułach, takich jak Gazeta Wyborcza, Gazeta Współczesna czy Dom z Ogrodem. To dowód na wysoki poziom profesjonalizmu oraz zdolności redakcyjnych agencji. Dodatkowo, agencja skutecznie wykorzystała różnorodne narzędzia, takie jak newsletter prasowy oraz telemarketing prasowy, co przyczyniło się do osiągnięcia imponującej liczby publikacji (576).
Szczególnie godne uwagi jest umiejętne lokowanie wypowiedzi przedstawicieli marki INERGIS S.A. w prestiżowych tytułach, takich jak Gazeta Wyborcza, Gazeta Współczesna czy Dom z Ogrodem. To dowód na wysoki poziom profesjonalizmu oraz zdolności redakcyjnych agencji. Dodatkowo, agencja skutecznie wykorzystała różnorodne narzędzia, takie jak newsletter prasowy oraz telemarketing prasowy, co przyczyniło się do osiągnięcia imponującej liczby publikacji (576).
Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy
Obserwuj nas na LinkedIn