Fotograficzna sesja cross marketingowa dla marek Ariete i MSM Mońki

AktualnościHoReCaPR

Współpraca dwóch silnych marek to doskonała okazja do przygotowania ciekawego contentu. Cross marketing pozwala bowiem dotrzeć do wspólnej publiczności, a także wzmocnić wizerunek każdej z marek. Zwłaszcza, jeśli obydwie oferują komplementarny produkt. Określenie „razem można więcej, niż osobno” doskonale wpisuje się w tę ideę. Sesja cross marketingowa marek Ariete i MSM Mońki stanowi tego żywy dowód.

O ARIETE

Ariete jest firmą, która należy do włoskiego koncernu DeLonghi. Powstała w 1964 roku we Florencji, uznawanej za kolebkę kreatywności, a także błyskotliwych i genialnych wynalazków. Od tego czasu projektanci Ariete tworzą użyteczne oraz estetycznie doskonałe urządzenia AGD w samym sercu słonecznej Toskanii.

Obecnie marka posiada 57 wyjątkowych patentów, które zgodnie z misją firmy – mają za zadanie ułatwianie codziennego życia. Na wielu europejskich rynkach Ariete jest liderem w segmencie urządzeń do czyszczenia i prasowania parowego, a także do parzenia kawy.

Ariete słynie z genialnych projektów. Wyróżnia je zaawansowana funkcjonalność, jakość wykonania, przystępna cena a także design, którego efektem jest kilka wyjątkowych i niepowtarzalnych linii urządzeń.

O MSM Mońki

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała 1 maja 1972 roku z połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. MSM specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego a także szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku.

Przedstawiciele marki podkreślają, że ich misją jest zadbanie o to, by koneser mógł wraz z pierwszym kęsem wychwycić subtelne różnice pomiędzy poszczególnymi gatunkami sera. Każda receptura, dzięki dopracowaniu a także precyzji, może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów, poszukujących smaków oryginalnych, intensywnych a także wyróżniających się na tle produktów pozbawionych nuty wyjątkowości. Jednocześnie na każdym kroku w komunikacji zauważane jest silne przywiązanie do tradycji a także pochodzenia marki, które wyraża się m.in. poprzez chwytliwy claim: „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”.

Wyzwania dla Commplace

Fotograficzna sesja cross marketingowa wymaga odpowiedniego przygotowania. Wśród naszych zadań znalazły się: przygotowanie koncepcji sesji łączącej produkty 2 marek oraz późniejsza realizacja planu. Scenariusz sesji oparty został o aktualne trendy na rynku fotografii kulinarnej a także produktowej.

Zaprezentowaliśmy zarówno produktu AGD marki Ariete, jak i produkty spożywcze oferowane przez markę MSM Mońki. Takie wyjątkowe połączenie pozwoliło stworzyć atrakcyjny content, który w komunikacji wykorzystać mogą obydwie marki. Prace Commplace wsparli nasi profesjonalni kucharze z Dworu Korona Karkonoszy.  Dwór Korona Karkonoszy jest naszym centrum gastronomicznym i eventowym w Sosnówce k. Karpacza. Kucharze przygotowali autorskie przepisy, które użytkownicy mogą przygotować, wykorzystując wybrane produkty.

Zakres współpracy

Do pracy przy projekcie powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu PR, koordynatorów sesji zdjęciowej, fotografów a także kucharzy. W efekcie stworzyliśmy szczegółowy zakres naszej współpracy.

Wśród zadań realizowanych przez Commplace znalazły się:

Przygotowanie scenariusza sesji zdjęciowej cross-marketingowej

Fotograficzna sesja cross marketingowa ma prezentować zalety każdej z marek. W przypadku marki Ariete – sprzętów AGD, a MSM Mońki – serów żółtych. Zdobyte przez lata doświadczenie pozwala nam jednak sprawnie opracować scenariusz zdjęciowy, nie zapominając o potrzebach obydwu marek.

Przygotowanie autorskich przepisów

Sesja cross marketingowa wymaga odpowiedniego podejścia. Kucharze muszą brać pod uwagę nie tylko produkt spożywczy, ale także sprzęt, który należy wykorzystać do przygotowania dań. W realizacji działań, po raz kolejny wsparł nas zespół kucharzy z Dworu Korona Karkonoszy.

Realizacja sesji zdjęciowej

Sesja zdjęciowa powinna przebiegać zgodnie z ustalonym wcześniej planem. Działania nie mogą być przypadkowe, a każde ujęcie powinno mieć swój cel. Należy zwracać także uwagę na detale. Dlatego tak istotne jest, aby oprócz fotografa na planie znalazł się koordynator, który czuwać będzie nad każdym elementem.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:

Zastanawiasz się, z jaką marką mógłbyś podjąć działania cross marketingowe?

Zapytaj nas o rekomendacje!

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt