Nawigacja

Nieszablonowe świętowanie: 20 lecie firmy

Imprezy firmowe
Nieszablonowe świętowanie: 20 lecie firmy

Huczna impreza wypełniona tańcami i atrakcjami to nie jedyny sposób, by świętować 20 lecie firmy. Niektóre organizacje idą o krok dalej i stawiają na… wspólne bicie rekordu Guinnessa. Takie działanie z pewnością zaskoczy nie tylko media i liderów opinii, ale również samych pracowników, którzy mają szansę na nieszablonową integrację. No to do dzieła!

Chcesz zorganizować jubileusz firmy, ale… inaczej?

Zaproponujemy scenariusz skrojony na miarę Twoich oczekiwań!

Pobicie rekordu Guinnessa na 20 lecie firmy

Bicie rekordu Guinnessa dobrze, aby było związane z branżą przedsiębiorstwa. Dzięki temu całość eventu będzie spójna z działalnością firmy. Organizacje z branży gastronomicznej mogą postawić na bicie rekordu w jedzeniu sprzedawanego przez Twoją firmę specjału. Równie dobrym pomysłem jest także stworzenie możliwie największej wersji oferowanego na co dzień produktu. Np. gigantycznego burgera, największego ciastka, czy najdłuższej kanapki. Zbiorowe bicie tego typu rekordu warto połączyć z eventem. Np. z organizacją wielkiego pikniku rodzinnego, na który zaprosimy także rodziny pracowników oraz lokalną społeczność. Przy tej okazji możesz także zorganizować np. warsztaty kulinarne dla firm, będących Twoimi partnerami biznesowymi.  

Oryginalności doda połączenie bicia rekordu z akcją charytatywną, co z pewnością będzie ukłonem w stronę społeczności. Przykładem może być kwiaciarnia próbująca pobić rekord w ilości ułożonych bukietów, które potem ozdobią przestrzenie pobliskich szpitali lub ośrodków dla osób starszych i niepełnosprawnych. 

commplace.pl/agencja-eventowa/

Wspólne bicie rekordu na 20 lecie firmy to niesamowita integracja pracowników w duchu team buildingu, jak również możliwość zacieśnienia relacji z klientami. Jakie są jeszcze nieszablonowe pomysły dla innych branż? Firmy z branży usługowej mogą postawić na bicie rekordu w najdłuższym, nieprzerwanym świadczeniu oferowanej usługi. Np. księgarnie mogą zorganizować maraton czytania na głos, firmy informatyczne – maraton programowania, kluby fitness – maraton zumby lub aerobiku, a szkoły tańca – maraton tanga.

3 najważniejsze elementy w biciu rekordu na 20 lecie firmy

Jeśli zdecydowaliśmy się na tak nietuzinkowe świętowanie 20-lecia firmy, należy pamiętać o 3 istotnych kwestiach, które wymagają odpowiedniego dopracowania i planowania.

  1. Pomysł

Pobicie rekordu Guinnessa nie jest najważniejszym elementem świętowania jubileuszu 20 lecia firmy. Chodzi tu raczej o formę integracji, a przede wszystkim zaangażowania wszystkich wokół wspólnej idei. Jest to świetna zabawa, a jednocześnie ukazanie wartości swoim klientom, które jasno komunikują że firma jest otwarta na nieszablonowe pomysły i jest pełna ambicji oraz kreatywności.

  1. Realizacja

Zorganizowanie oficjalnego bicia rekordu Guinnessa wiąże się z pewnymi wymogami formalnymi. Należy zgłosić się do Biura Rekordów. Pracujący tam specjaliści pomogą przejść przez wszystkie wymagane procedury i wytyczne, takie jak wymóg sędziego lub koordynatora, który zweryfikuje wynik, pomoże zebrać materiał dowodowy i wręczy stosowny certyfikat, gdy rekord zostanie pobity. Organizator musi zapewnić uczestnikom bicia rekordu wszelkie materiały umożliwiające udział w wyzwaniu. Fajnie, jeśli zadba o pamiątki, które pozwolą im wspominać udział w tym wydarzeniu jeszcze przez długie lata. 

  1. Promocja

Tak nieszablonowe podejście do świętowania jubileuszu na 20 lecie firmy należy odpowiednio nagłośnić w mediach. Poinformuj najbliżej rozlokowane redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne o organizowanym evencie, zdradź szczegóły i podaj przybliżoną liczbę uczestników. Im bardziej oryginalny pomysł na pobicie światowego lub polskiego rekordu, tym więcej zainteresowania mediów wzbudzimy. Dodatkowo nie zapominaj o wartości i potencjale własnych mediów społecznościowych. Relacje na żywo lub filmy kręcone podczas bicia rekordu z pewnością zainteresują Twoich obserwatorów na Facebooku, Instagramie lub YouTubie. 

Świętowanie, które spaja zespół

Rekord, który chcemy pobić z okazji jubileuszu firmy, nie musi należeć do oficjalnego zbioru Guinnessa. Motywem przewodnim może być sama „dwudziestka”, symbolizująca liczbę lat obecności firmy na rynku. Jubileuszowy rekord może polegać np. na stworzeniu 20 egzemplarzy limitowanej wersji oferowanego na co dzień produktu. Ale również można pokusić się o rzeczywiste pobicie prawdziwego rekordu Guinnessa. Dlaczego warto?

Takie wydarzenie niesamowicie spaja zespół pracowników i ich integruje. Uczy także współpracy, poprawia relacje między członkami zespołu, buduje poczucie wspólnoty, czy łagodzi napięcia, jakie mogą nawarstwiać się podczas codziennego pełnienia obowiązków. Integracja w formie bicia rekordu Guinnessa to nieszablonowy pomysł, który z pewnością wpadnie w gusta w nowoczesnych firmach. Pozytywna atmosfera, wypracowana podczas wspólnie spędzanego czasu „poza biurkiem”, procentuje efektywniejszą realizacją celów oraz większą lojalnością i odpowiedzialnością wobec współpracowników.

commplace.pl/agencja-eventowa/

Zobacz jak zorganizować imprezę – konfigurator imprez

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt