Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B
powrót

Idosell- co to jest?

co to jest?

Definicja

Idosell to polskie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. System działa w oparciu o model Saas – czyli miesięczny abonament – i zapewnia wszystkie niezbędne funkcje do samodzielnego zarządzania sklepem online. 

Jak działa Idosell?

Tworząc sklep na platformie Idosell, na samym początku wypełniamy formularz zamówienia, w którym podajemy takie dane jak nazwa domeny, rodzaj wybranej umowy i podstawowe dane kontaktowe. Określamy przy tym rodzaj abonamentu oraz to, z jakiego wdrożenia chcemy skorzystać. Tak naprawdę już najniższy abonament pozwala użytkownikowi na dostęp do ogromnej ilości funkcji i bezcennego wsparcia technicznego, dostępnego praktycznie na każdym etapie.

Idosell pozwala korzystać z wielu integracji. Kurierzy, płatność, integracja z zewnętrznymi sklepami, porównywarki cen oraz serwisy z opiniami klientów – wszystko da się dostosować do własnych preferencji. Idosell pozwala także sprzedawać towar bezpośrednio z hurtowni poprzez integrację z dostawcą. Z kolei integracja z narzędziami ERP pomoże w dbaniu o swój magazyn, rachunki i prawidłowy obieg dokumentów. Idosell ponadto pomaga sprzedawać w kilku miejscach jednocześnie, zarówno w kraju, jak i za granicą. Oferowany towar może się znaleźć na Allegro, na Ebay-u i na innych marketplaces. 

Idosell – dostępne pakiety

Idosell to dogodne plany abonamentowe, które można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb. Abonament Start to pierwszy z nich. Rekomendowany jest głównie małym biznesom i tym dopiero startującym. Jest to równocześnie najtańsza wersja platformy. Dla średnich firm poleca się Bussines, a tych nieco bardziej rozwiniętych – Expert. Dla największych biznesów Idosell stworzył pakiet Enterprise, a dla najbardziej wymagających powstał pakiet Individual, który wyceniany jest dla każdego klienta indywidualnie, na podstawie wybranych przez niego rozwiązań. Do tego pakietu poleca się także indywidualne wdrożenie.

Idosell – metody płatności

IdoPay to wbudowany system płatności dostępny dla wszystkich użytkowników, bez konieczności podpisywania umów czy zobowiązań. Ponadto Idosell oferuje dobór wygodnych form płatności – zarówno za sprawą integracji z polskimi, jak i międzynarodowymi systemami płatniczymi – a także możliwość zarządzania wpłatami pochodzącymi z poszczególnych źródeł. Wszystkie transakcje są oczywiście w pełni bezpieczne. 

Idosell – wysyłka zamówień

Zaledwie jednym kliknięciem można uruchomić praktycznie każdą integrację, w tym możliwość wyboru kilkudziesięciu firm kurierskich i różnych sposobów dostawy. Idosell pozwala dowolnie dobierać firmy kurierskie, a nawet dopasowywać je do konkretnych produktów w sklepie. Można także konfigurować bezpłatną wysyłkę, a także zwroty i reklamacje. Szczególne wymagania, takie jak dodatkowe ubezpieczenie przesyłki, również są możliwe do zaimplementowania za pomocą panelu administracyjnego.

Idosell – wady i zalety

Jedną z zalet platformy Idosell jest możliwość wyboru spośród wielu opcji abonamentów, dzięki czemu możemy zarówno koszty, jak i dostępne usługi dopasować konkretnie do swoich potrzeb i posiadanych w danym momencie możliwości. 

Myśląc o wadach, można wspomnieć o dosyć trudnej konfiguracji samego sklepu, co daje się we znaki zwłaszcza na początku przygody z platformą. 

Ciekawostki

Idosell to platforma stworzona w Polsce i obsługiwana przez niezawodny zespół ponad 200 specjalistów. Siedziba firmy znajduje się w Szczecinie, a korzystają z niej nie tylko Polacy, ale i obywatele całej Unii Europejskiej. 

Podsumowanie

Idosell to system CMS dla sklepu internetowego cieszący się coraz większą popularnością. W ramach każdego z pięciu dostępnych abonamentów zapewnia szereg przydatnych funkcji, pozwalających sprawnie zarządzać sklepem, wprowadzać udogodnienia, promocje, obsługiwać sprzedaż hurtową, a także dropshoping. Idosell zapewnia także wsparcie techniczne dla swoich klientów, a także szybkie i bezpłatne usuwanie znalezionych w programie błędów. Tym sposobem możemy w sposób łatwy i bezpieczny prowadzić swój internetowy biznes. 

Powiązane hasła:

narzędzie promocji, agencja kreatywna, agencja brandingowa, agencja konsultingowa, wizja firmy, agencja 360, doradctwo strategiczne, strategia produktu, plan strategiczny, strategia biznesowa

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt