Definicja
Idosell to polskie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. System działa w oparciu o model Saas – czyli miesięczny abonament – i zapewnia wszystkie niezbędne funkcje do samodzielnego zarządzania sklepem online.
Jak działa Idosell?
Tworząc sklep na platformie Idosell, na samym początku wypełniamy formularz zamówienia, w którym podajemy takie dane jak nazwa domeny, rodzaj wybranej umowy i podstawowe dane kontaktowe. Określamy przy tym rodzaj abonamentu oraz to, z jakiego wdrożenia chcemy skorzystać. Tak naprawdę już najniższy abonament pozwala użytkownikowi na dostęp do ogromnej ilości funkcji i bezcennego wsparcia technicznego, dostępnego praktycznie na każdym etapie.
Idosell pozwala korzystać z wielu integracji. Kurierzy, płatność, integracja z zewnętrznymi sklepami, porównywarki cen oraz serwisy z opiniami klientów – wszystko da się dostosować do własnych preferencji. Idosell pozwala także sprzedawać towar bezpośrednio z hurtowni poprzez integrację z dostawcą. Z kolei integracja z narzędziami ERP pomoże w dbaniu o swój magazyn, rachunki i prawidłowy obieg dokumentów. Idosell ponadto pomaga sprzedawać w kilku miejscach jednocześnie, zarówno w kraju, jak i za granicą. Oferowany towar może się znaleźć na Allegro, na Ebay-u i na innych marketplaces.
Idosell – dostępne pakiety
Idosell to dogodne plany abonamentowe, które można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb. Abonament Start to pierwszy z nich. Rekomendowany jest głównie małym biznesom i tym dopiero startującym. Jest to równocześnie najtańsza wersja platformy. Dla średnich firm poleca się Bussines, a tych nieco bardziej rozwiniętych – Expert. Dla największych biznesów Idosell stworzył pakiet Enterprise, a dla najbardziej wymagających powstał pakiet Individual, który wyceniany jest dla każdego klienta indywidualnie, na podstawie wybranych przez niego rozwiązań. Do tego pakietu poleca się także indywidualne wdrożenie.
Idosell – metody płatności
IdoPay to wbudowany system płatności dostępny dla wszystkich użytkowników, bez konieczności podpisywania umów czy zobowiązań. Ponadto Idosell oferuje dobór wygodnych form płatności – zarówno za sprawą integracji z polskimi, jak i międzynarodowymi systemami płatniczymi – a także możliwość zarządzania wpłatami pochodzącymi z poszczególnych źródeł. Wszystkie transakcje są oczywiście w pełni bezpieczne.
Idosell – wysyłka zamówień
Zaledwie jednym kliknięciem można uruchomić praktycznie każdą integrację, w tym możliwość wyboru kilkudziesięciu firm kurierskich i różnych sposobów dostawy. Idosell pozwala dowolnie dobierać firmy kurierskie, a nawet dopasowywać je do konkretnych produktów w sklepie. Można także konfigurować bezpłatną wysyłkę, a także zwroty i reklamacje. Szczególne wymagania, takie jak dodatkowe ubezpieczenie przesyłki, również są możliwe do zaimplementowania za pomocą panelu administracyjnego.
Idosell – wady i zalety
Jedną z zalet platformy Idosell jest możliwość wyboru spośród wielu opcji abonamentów, dzięki czemu możemy zarówno koszty, jak i dostępne usługi dopasować konkretnie do swoich potrzeb i posiadanych w danym momencie możliwości.
Myśląc o wadach, można wspomnieć o dosyć trudnej konfiguracji samego sklepu, co daje się we znaki zwłaszcza na początku przygody z platformą.
Ciekawostki
Idosell to platforma stworzona w Polsce i obsługiwana przez niezawodny zespół ponad 200 specjalistów. Siedziba firmy znajduje się w Szczecinie, a korzystają z niej nie tylko Polacy, ale i obywatele całej Unii Europejskiej.
Podsumowanie
Idosell to system CMS dla sklepu internetowego cieszący się coraz większą popularnością. W ramach każdego z pięciu dostępnych abonamentów zapewnia szereg przydatnych funkcji, pozwalających sprawnie zarządzać sklepem, wprowadzać udogodnienia, promocje, obsługiwać sprzedaż hurtową, a także dropshoping. Idosell zapewnia także wsparcie techniczne dla swoich klientów, a także szybkie i bezpłatne usuwanie znalezionych w programie błędów. Tym sposobem możemy w sposób łatwy i bezpieczny prowadzić swój internetowy biznes.
Powiązane hasła:
narzędzie promocji, agencja kreatywna, agencja brandingowa, agencja konsultingowa, wizja firmy, agencja 360, doradctwo strategiczne, strategia produktu, plan strategiczny, strategia biznesowa