Kawa. Każdy z nas odmienia to słowo zapewne codziennie przez wiele przypadków. Każdy z nas poszukuje najlepszej. Naszym nowym zadaniem będzie precyzyjne dotarcie z komunikatami do potencjalnych odbiorców marki Blueberry Roasters oferującej najwyżej jakości kawę. Przeprowadzimy także audyt strony, aby zweryfikować, czy jest zoptymalizowana pod kątem UX.
O Blueberry Roasters
Eksperci z Blueberry Roasters zajmują się paleniem świeżej kawy od wielu lat, kreują smaki i wyszukują kawę z najlepszych plantacji świata. Wysoka dbałość o wybór dostawców. daje im pewność, że ziarno, które do nich dociera jest zawsze najwyższej jakości.
Palarnia Blueberry Roasters to także wieloletnie doświadczenie Roasterów oraz najwyższej jakości sprzęt. Oferowana kawa zawsze jest zawsze świeżo palona. Istotnym atutem Palarni jest bowiem fakt, że kawę wypala się na bieżąco małymi partiami i tym samym nie ma potrzeby magazynowania jej. Obecnie w ofercie pod marką Blueberry Roasters znajdują się w większości jednorodne 100% kawy Arabica z kilkunastu różnych krajów.
Wyzwania dla Commplace
Wśród powierzonych nam działań znalazły się obszary z zakresu media relations oraz audyt strony pod kątem ścieżki klienta (UX). Musieliśmy odpowiedzieć sobie na pytania kto jest klientem marki, co lubi, a także, w jaki sposób podejmuje decyzje zakupowe. Całość pozwoli nam wpłynąć na podstawowe cele biznesowe marki – wzrost użytkowników jej oferty.
Szukasz wsparcia marketingowego?
Powiedz nam, w czym możemy Ci pomóc.
Zakres współpracy
Myślisz o sukcesie swojej marki? Postaw na odpowiednią komunikację.
Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu copywritingu, działu PR-u oraz zespołu prasowego. Projekt wsparli także eksperci zajmujący się projektowaniem strony. W efekcie stworzyliśmy szczegółowy plan działań.
Wśród zadań, jakie ma do wykonania Agencja PR Commplace znalazły się:
Przygotowanie informacji prasowych
Informacja prasowa to sposób dla marki na tworzenie własnej narracji. Tworząc wysokiej jakości treści nie tylko dostarczamy mediom ciekawy content, ale także przekazujemy najbardziej istotne informacje z punktu widzenia strategii komunikacji marki. Co więcej – jeśli dziennikarz specjalizuje się w obszarze, w którym porusza się klient, istnieje duże prawdopodobieństwo na stałą współpracę. Komentarze do aktualnej sytuacji, wywiady – to tylko niektóre formy, jakie interesują media.
Dystrybucja treści do odpowiednio sprofilowanych mediów (media relations)
Jakie medium wybrać? Internet, prasę, a może telewizję? A jeśli Internet – to jakiego rodzaju witryny? Odpowiedzi na te pytania są częścią naszej pracy. W Commplace dla każdego z klientów dobieramy odpowiednio sprofilowaną bazę mediów, tak by przekaz był nie tylko interesujący dla dziennikarzy, ale przede wszystkim dotarł do potencjalnych odbiorców.
Przygotowanie i wysłanie paczek kreatywnych
To jeden z bardziej kreatywnych elementów media relations. Paczki, czy też wysyłki kreatywne stanowią doskonałe narzędzia do prezentacji produktu dziennikarzom. Redakcje mając możliwość testowania, zwiększają swoje zaufanie do marki i chętnie zarekomendują produkt innym odbiorcom (a często nawet sami staną się jego lojalnymi użytkownikami).
Przeprowadzenie audytu strony internetowej
Eksperci Commplace z zakresu UX dążą do zwiększenia satysfakcji odbiorców z użytkowania witryny internetowej, aplikacji mobilnej lub innego oprogramowania. Celem oceny jest zebranie danych, które pokazują, gdzie użytkownicy napotykają problemy, w celu sformułowania zaleceń, które je wyeliminują. Największą zaletą audytu UX jest fakt, że uzbraja klienta (lub zespół projektowy) w praktyczne zalecenia oparte na danych. Oznacza to, że klient będzie mógł wykorzystać te zalecenia, aby lepiej zrozumieć swoich użytkowników, wdrożyć zmiany zorientowane na użytkownika i ostatecznie skuteczniej realizować swoje cele biznesowe.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Public relations XXI wieku – e-PR, PR produktowy
- Grupa docelowa – analiza potrzeb
- Audyt marketingowy
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie – opracowanie i wdrożenie
- Wysyłka kreatywna
- Audyt strony internetowej
Mierzysz wyżej?
Zapytaj nas, jak możemy pomóc osiągnąć Ci Twój cel.