Pozycjonowanie cenowe – jak je budować?
Pozycjonowanie cenowe to jeden z elementów pozycjonowania marki. Na...
Pozycjonowanie cenowe to jeden z elementów pozycjonowania marki. Na...
Koncepcje marketingowe ewoluowały wraz z rozwojem rynku. Początkowo rola...
Branża spożywcza to jedna z naszych ulubionych branż. Właśnie...
Guerilla marketing to sposób promowania produktów i usług dla...
Stworzenie viralowych treści marketingowych, które użytkownicy sami będą sobie...
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Konkurencja pozacenowa może być ważnym elementem strategii marketingowej na wymagającym rynku....
Food marketing to nasza specjalność. Z kolei z marką...
Mikromomenty zdarzają się co chwilę. „Chcę to mieć, teraz” –...
Launch produktu to coś, co wielkie firmy robią regularnie. Ale...
Kampania teaserowa, jak w przypadku większości kampanii marketingowych, ma na...
Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie to strategia, którą powinna opracować każda...