Astroturfing – czy jest wart ryzyka?
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Konkurencja pozacenowa może być ważnym elementem strategii marketingowej na wymagającym rynku....
Food marketing to nasza specjalność. Z kolei z marką...
Mikromomenty zdarzają się co chwilę. „Chcę to mieć, teraz” –...
Launch produktu to coś, co wielkie firmy robią regularnie. Ale...
Kampania teaserowa, jak w przypadku większości kampanii marketingowych, ma na...
Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie to strategia, którą powinna opracować każda...
Otoczenie marketingowe jest tłem dla wszystkich organizacji. Te firmy,...
Marketing masowy najczęściej promuje produkty z kategorii „potrzebuję” a...
Rotacja pracowników i brak kompetentnej kadry oznaczają dla firmy...
Marketing zróżnicowany to jedna ze strategii wykorzystywana w celu...
Marketing pośredni to coś, co zdecydowanie warto znać i...