Nawigacja

Nowy klient: Victoria Cymes

Branża spożywcza to jedna z naszych ulubionych branż. Właśnie dlatego bardzo cieszy nas fakt, że wśród naszych nowych klientów znalazła się marka Victoria Cymes. A na czym będzie polegać nasza współpraca? Rozpoczniemy od przygotowania strategii, bo od niej wszystko się zaczyna. A następnie zaopiekujemy się obszarami takimi jak SEO, czy social media.  

O marce Victoria Cymes

Marka Victoria Cymes powstała w 1981 roku. Z niewielkiej wytwórni firma stała się jednym z największych producentów soków, syropów i napojów w Polsce, a jej produkty cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów na całym świecie.

Sukces marki to połączenie sprawdzonych receptur z najwyższej jakości produktami, które powstają w zakładzie w Wałczu – sercu czystego obszaru Pojezierza Wałeckiego.

Dziś w portfolio firmy Victoria Cymes jest ponad 160 produktów. Wiele z nich zdobyło nagrody i certyfikaty potwierdzające najwyższą jakość.

Sztandarowym produktem firmy są świeże soki Cymes dostarczane codziennie do lodówek w sklepach całego kraju.

Kompleksowe działania marketingowe to nasza specjalność.

Sprawdź, jak możemy wesprzeć Cię w tym obszarze.

Wyzwania dla Commplace

Nasza współpraca rozpoczęła się od przygotowania dopasowanej strategii marketingowej. To właśnie ona stała się punktem wyjścia do realizacji dalszych zadań. A należą do nich m.in.; opracowanie komunikacji w social mediach (w tym zaprojektowanie contentu) oraz wsparcie w obszarze SEO dla 3 stron internetowych. Każdy z zespołów realizował swoje zadania w oparciu o ww. strategię. Dział ds. social mediów przygotował treści zgodne z aktualnymi trendami, z kolei dział ds. SEO odpowiedzialny jest za optymalizację strony, tak by była jeszcze bardziej przyjazna dla algorytmów Google, a co za tym idzie, aby potencjalny klient w szybki sposób trafił do oferty marki Victoria Cymes.

Zakres współpracy

Działania efektywne to działania spójne ze strategią marki.

Do pracy z marką Victoria Cymes powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu copywritingu, działu ds. social mediów oraz zespołu SEO. Wśród zadań Commplace znalazły się:

Analiza aktualnych działań marki

To działanie, od którego rozpoczynamy naszą pracę. Eksperci Commplace analizują dotychczasowe działania marki Victoria Cymes. W efekcie mamy pełną informację o jakości i ilości działań.

Audyt komunikacji prowadzonej przez markę

Audyt komunikacji marki także – Victoria Cymes – to proces, który pozwala określić skuteczność wysyłanych komunikatów. Komunikacja dotyczy sposobu, w jaki firma lub organizacja wysyła i otrzymuje informacje; lub udostępnia je różnym odbiorcom. Audyt należy przeprowadzić dla każdego typu komunikacji, którą prowadzi firma, lub typu odbiorców, do których kieruje tę komunikację. Dzięki temu będziemy w stanie zweryfikować mocne i słabe strony, jeśli chodzi o komunikację.

Podczas audytu ważne jest także ustalenie celów. Chcesz określić, kim są Twoi kluczowi odbiorcy i jak skutecznie komunikujesz się z nimi? Ile wiedzą o Twoich produktach/usługach lub o Twojej firmie? Jakie błędy popełniłeś w przeszłości, jeśli chodzi o komunikację? Jakie możliwości przegapiłeś? Przede wszystkim, w jaki sposób możesz zapewnić lepszą komunikację w przyszłości?

Przygotowanie strategii komunikacji i realizacja działań z zakresu social mediów (Facebook i Instagram)

To, co publikujesz jako marka w social mediach, pozwala udowodnić swoją wiarygodność i umocnić reputację. Jest to także sposób na lepsze poznanie Twojej marki zarówno przez aktualnych, jak i potencjalnych klientów. Ważne jednak jest, aby przekaz prezentowany w social mediach był spójny z pozostałym przekazem płynącym z pozostałych źródeł.

Przygotowanie harmonogramu działań

W Commplace wiemy, że odpowiedni harmonogram działań to połowa sukcesu. Pozwala z dużym wyprzedzeniem przygotować się do konkretnych przedsięwzięć, co jest w szczególności istotne, jeśli realizacja ich należy do całych zespołów. W harmonogramie należy także uwzględnić kamienie milowe, czyli ważne zdarzenie w harmonogramie, które podsumowuje określony zestaw zadań, bądź daną fazę projektu.

Optymalizacja SEO dla 3 stron internetowych

Obecnie konsumenci polegają na wyszukiwarkach, które pomagają im znaleźć informacje na temat interesujących ich produktów. Oznacza to, że niezależnie od tego, co oferuje Twoja firma, docelowi odbiorcy prawdopodobnie szukają produktów lub usług takich jak oferowane przez Ciebie. Jeśli jednak chcesz przyciągnąć ich do swojej witryny, potrzebujesz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Optymalizacja SEO to proces optymalizacji stron internetowych i ich zawartości, tak aby użytkownicy mogli łatwo je znaleźć, szukając konkretnych haseł – istotnych z punktu widzenia Twojego biznesu.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy jako agencja PR do realizacji celów znajdą się:

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt