Nawigacja

Kolejna sesja zdjęciowa dla marki MSM Mońki

Aktualności
Kolejna sesja zdjęciowa dla marki MSM Mońki

Z marką MSM Mońki łączy nas ponad 10 lat owocnej współpracy. Na co dzień odpowiadamy m.in. za działania PR-owe, w tym planowanie i organizację sesji zdjęciowych do autorskich przepisów przygotowywanych dla Spółdzielni przez Dwór Koronę Karkonoszy. Zapraszamy do obejrzenia efektów kolejnej sesji zdjęciowej!

O marce MSM Mońki

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała 1 maja 1972 roku z połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. MSM specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku.

Przedstawiciele marki podkreślają, że ich misją jest zadbanie o to, by koneser mógł wraz z pierwszym kęsem wychwycić subtelne różnice pomiędzy poszczególnymi gatunkami sera. Każda receptura, dzięki dopracowaniu i precyzji, może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów, poszukujących smaków oryginalnych, intensywnych i wyróżniających się na tle produktów pozbawionych nuty wyjątkowości. Jednocześnie na każdym kroku w komunikacji zauważane jest silne przywiązanie do tradycji i pochodzenia marki, które wyraża się m.in. poprzez chwytliwy claim: „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”.

Wyzwania dla Commplace

Celem naszych działań było przygotowanie scenariusza sesji zdjęciowej w oparciu o aktualne trendy na rynku food marketingu oraz realizacja całego przedsięwzięcia. Ważnym elementem była kooperacja na styku kucharz-PR-owiec. Dlatego organizacja sesji połączona została z przygotowaniem dedykowanych przepisów wykorzystujących produkty z oferty Spółdzielni. W tym zadaniu wsparli nas profesjonalni kucharze z Dworu Korona Karkonoszy. W efekcie w scenariuszu znalazło się kilka kluczowych ujęć. Każde z nich zostało także dokładnie opisane i dopasowane do konkretnego przepisu. Wśród przygotowanych przepisów znalazły się m.in. przepis na zapiekankę makaronową z serem gouda, kolanka w sosie serowym z czosnkiem niedźwiedzim i suszonymi pomidorami oraz frittata ziemniaczana ze szparagami i serem Edamskim Mońki.

Zakres współpracy

Do pracy nad projektem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów – działu PR, fotografów, stylistów jedzenia a także kucharzy. W efekcie stworzyliśmy szczegółowy zakres naszej współpracy.

Wśród zadań realizowanych przez Commplace znalazły się:

Wybór fotografa i weryfikacja bieżących trendów na rynku food marketingu

Dla każdego, kto ma niewielkie lub żadne doświadczenie w pracy z profesjonalnym fotografem, proces znajdowania i wybierania odpowiedniej osoby może być zniechęcający. Możesz się zastanawiać, jakie referencje są najważniejsze, czego szukać w ich portfolio, a co najważniejsze – jakie pytania powinieneś zadawać.

W Commplace posiadamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. Dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie ze sprawdzonymi ekspertami. Należy jednak pamiętać o strategii komunikacji marki i dostosować ją do wybranych trendów. Dzięki temu uzyskamy efekt spójności, który zwiększy atrakcyjność marki.

Opracowanie scenariusza sesji zdjęciowej

Często pierwszy krok w tworzeniu koncepcji sesji zdjęciowej jest najważniejszy. Nie myśl tylko o uroczym rekwizycie, ale wyjdź poza to. Najpierw zastanów się nad swoim tematem przewodnim i grupie docelowej.

Kto należy do odbiorców produktów?

Co lubi?

Jakie elementy przywołują w nim miłe wspomnienia?

Jaka jest historia, którą chcesz opowiedzieć?

Jakie emocje chcesz wywołać?

To tylko niektóre z pytań, jakie warto sobie zadać na tym etapie. Dodatkowo, przy opracowaniu scenariusza sesji zdjęciowej należy wziąć pod uwagę wady/zalety lokalizacji. Trzeba także zaopatrzyć się w odpowiednie rekwizyty, utrzymywać stałe tempo i uwzględniać potrzeby wszystkich zaangażowanych osób.

Przygotowanie dedykowanych przepisów

Stworzone na potrzeby marki przepisy to doskonały sposób na wyróżnienie się pośród konkurencji. Stanowić mogą mocny punkt w strategii marketingowej, niezależnie od tego, czy marka oferuje produkty spożywcze, czy sprzęt ułatwiający gotowanie. Wartością dodaną będzie zaangażowanie w cały proces profesjonalnego kucharza, który dzięki swojemu wizerunkowi wzmocni przekaz, pozytywnie wpływając na reakcje odbiorców.

Realizacja sesji

Przedostatnim krokiem jest realizacja sesji. Należy zwrócić uwagę, aby przebiegała zgodnie z ustalonym wcześniej scenariuszem. Każde ujęcie powinno mieć swój cel i być przemyślane. Czujne oko odbiorcy wychwyci bowiem wszelkie nieścisłości.

Postprodukcja

Ostatnim etapem jest postprodukcja. W praktyce polega na weryfikacji i ocenie wszystkich nagranych materiałów i wreszcie – selekcji najlepszych. W zależności od miejsca publikacji jest to także przygotowywanie zdjęć do eksportu i drukowania lub publikowania w Internecie.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:     

Myślisz o realizacji sesji zdjęciowej?

Zapytaj nas o koncepcję!

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt