Marka Etisoft jest jednym z tych Klientów, których wspieramy w szerokim spectrum obszarów biznesu. Jednym z nich była zmiana strategii marketingowej. Zmiana szaty graficznej, funkcjonalności oraz struktury strony www – to tylko niektóre elementy całości. Naszym zadaniem było zaprojektowanie witryny, która będzie spójna z wizerunkiem Etisoft – firmy nowoczesnej i będącej liderem w swojej branży.
Nowa strona internetowa to wielki krok w rozwoju firmy.
W Commplace wiemy, jak go sprawnie wykonać.
O Etisoft
Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”). Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.
Obecnie marka Etisoft jest liderem na rynku w swojej branży. Stale powiększa portfolio oferowanych produktów i usług, działając zarówno na arenie polskiej, jak i zagranicznej.
Wyzwania dla Commplace
Nowa strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy.
To przede wszystkim narzędzie, które powinno dostarczać informacji, ale i sprzedawać. Produkty, idee, wiedzę.
Witryna musiała być także spójna z hasłem „Etisoft znaczy więcej”. Zadaniem Commplace było zaprezentowanie, czym jest tajemnicze „więcej” i w jaki sposób można je pokazać.
Ważnym elementem przy tworzeniu projektu strony i jej wdrażaniu była też optymalizacja pod kątem SEO. Obecnie konsumenci polegają na wyszukiwarkach, które pomagają im znaleźć informacje na temat interesujących ich produktów. Jeśli chcemy przyciągnąć ich do swojej witryny, potrzebujemy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
Efekty współpracy
Nowa strona internetowa Etisoft posiada znacznie ulepszoną strukturę i nawigację. W efekcie odbiorca może w prosty i intuicyjny sposób wyszukać informacje na temat produktów, usług, czy samej Grupy Etisoft. Istotnym elementem było także stworzenie autorskiego agregatora wiedzy – strefy ETISIDE, Content hub pozwoli firmie umocnić wizerunek eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
Zastosowaliśmy również nowy „silnik”, czyli najnowocześniejsze rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na parametry typu szybkość ładowania, dostępność strony. Zastosowany layoutu jest zbieżny z wartościami firmy, nawiązując do nowych technologii, doświadczenia i profesjonalizmu. Wykorzystane materiały graficzne przykuwają uwagę odbiorcy, naturalnie komponując się z treściami strony. Ważnym elementem podczas tworzenia strony były także działania SEO. Odpowiednie zaplecze sprawia, że witryna będzie przyjazna nie tylko dla jej użytkowników, ale algorytmów wyszukiwarek. W efekcie stanowić będzie mocny punkt w lejku sprzedażowym oraz wesprze działania wizerunkowe marki Etisoft.
Stworzyliśmy nową jakość
W prace nad stroną zaangażowanych zostało wielu ekspertów Commplace z poszczególnych obszarów: Dział Graficzny, Dział SEO i Dział Copywritingu. Razem z Klientem stworzyliśmy nową jakość. Nowa strona internetowa jest nowoczesna, spójna z wizerunkiem marki, a przede wszystkim z wymaganiami użytkowników,
Wśród zadań, które wykonaliśmy, znajdują się:
Weryfikacja contentu umieszczonego na starej stronie
Odpowiedni content pozwoli nie tylko wyróżnić się pośród konkurencji, ale także pozytywnie wpłynie na odbiór witryny przez algorytmy Google. To z kolei finalnie wpłynie na jej pozycję w wynikach wyszukiwarki.
Zaprojektowanie nowoczesnej struktury strony
Nowoczesna strona = nowoczesna firma. Jest to bardzo istotne dla firm, które pragną być postrzegane jako liderzy technologiczni.
Stworzenie dedykowanej szaty graficznej.
Dedykowana szata graficzna to kolejny element układanki, który wyróżni witrynę pośród konkurencyjnych.
Przygotowanie wytycznych dotyczących nowego contentu
Nowy content powinien być stworzony według konkretnych wskazówek. Tylko takie działanie pozwoli dotrzeć do potencjalnych odbiorców marki.
Wsparcie w tworzeniu contentu (wytyczne dotyczące SEO)
Jakość contentu to jedno. W Commplace wiemy, że należy pójść o krok dalej. Dotarcie do odbiorcy zapewni nam wyszukiwarka Google. A dobrze dobrane działania pozwolą znaleźć się w TOP 3 wyników.
Uruchomienie dla nowej strony działań z zakresu SEO
Nasycanie strony jest bardzo istotne w procesie budowania przewagi w internecie. Konkurencja nie śpi, a algorytmy Google ulegają zmianom.
Testowanie nowej strony internetowej
To przedostatni etap zadania. Nasi programiści oraz Klient testują funkcjonalność i nanoszą ostatnie uwagi.
Wdrożenie nowej strony internetowej
Strona jest gotowa do prezentacji. Pozostaje jedynie poinformować odbiorców i czekać na pozytywne recenzje.
Wszystkie działania musiały zostać odpowiednio zaplanowane, gdyż w realizacji zadania brało udział wielu ekspertów – zarówno po stronie Commplace, jak i Etisoft. Każdy z poszczególnych etapów tworzenia nowej strony musiał również wynikać z poprzedniego i być spójny z ustalona wizją. Nasi specjaliści odpowiadali także na wdrożenie nowej strony internetowej, tak by odbiorcy od samego początku otrzymali atrakcyjne narzędzie, które pozwoli im zapoznać się z ofertą marki i skontaktować z jej przedstawicielami.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Tworzenie stron www
- Pozycjonowanie stron www
- Google Ads
- Grupa docelowa – analiza potrzeb
- Audyt marketingowy
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie – opracowanie i wdrożenie