Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Zarządzenie kryzysowe wpływa na reputację firmy

Koło ratunkowe od Agencji PR

Zarządzanie kryzysowe – nie działaj sam. Agencja PR służy wsparciem!

Według statystyk już w pierwszym tygodniu marca około 39% firm z sektora MŚP odczuwało negatywne skutki szerzącej się epidemii koronawirusa COVID-19. Prawie 37,5% z nich zgłosiło wzrost kosztów prowadzenia działalności. W co trzeciej firmie widoczny był zaś spadek sprzedaży, a w 27,5% doszło do zmniejszenia płynności finansowej. Jeśli także mierzysz się ze skutkami globalnej epidemii – nie musisz działać sam.

Skorzystaj z naszego doświadczenia – porozmawiaj z ekspertem przez 30 minut. Po rozmowie będziesz świadomy jak radzić sobie z zaistniałą sytuacją kryzysową.

Zrobienie 4 prostych kroków pozwoli ci, skutecznie zarządzać kryzysem w firmie.

Krok 1. Podpisanie dokumentów o poufności informacji.

Troska o bezpieczeństwo informacji, które nam przekażesz, jest dla nad priorytetem. Właśnie dlatego pierwszym krokiem, od którego rozpoczniemy działanie, będzie podpisanie umowy o poufności (NDA), która zabezpieczy obie strony.

Krok 2. Umówienie 30 minutowej rozmowy strategicznej.

Po zgłoszeniu zainteresowania konsultacją strategiczną ustalimy dogodny dla obu stron termin rozmowy/telekonferencji.

Krok 3. Rozmowa ze strategiem z wieloletnim doświadczeniem.

Telekonferencja, czy rozmowa wideo – wybór należy do ciebie. Podczas rozmowy nasz ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kryzysami zapozna się z problemem i przedstawi możliwe metody działania. Mamy żelazną zasadę – zarządzanie kryzysowe musi być zawsze „skrojone na miarę”.

Nie istnieją uniwersalne porady. Właśnie dlatego każde rozwiązanie będzie dopasowane do TWOJEJ firmy i otoczenia, w którym się znajduje. Otrzymasz gotowy plan działania i odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

Krok 4. Bezpieczeńtwo i nadzór nad implementacją zmian w firmie.

Planowanie to jedno. Realizacja w zarządzaniu kryzysowym stanowi jednak największe wyzwanie. Dobrze o tym wiemy, dlatego będziemy wsparciem także podczas wdrażania zmian. Wątpliwości, przeszkody, czy wąskie gardła – razem z tobą przejdziemy przez ten etap, abyś mógł na 100% zrealizować ustalone działania.

Kryzys to straty. Zarządzenie kryzysowe to potencjalne zyski

Jedna na cztery polskie firmy odnotowała spadek sprzedaży, przychodów czy notowań na giełdzie. W co siódmej organizacji kryzys doprowadził do procesu. W co czternastej do przymusowej redukcji zatrudnienia.* Jak będzie w Twojej organizacji? Będziesz walczył z kryzysem czy walczył o przetrwanie?
Kryzys to także naruszenie wizerunku Twojej organizacji. Obniżenie jej wiarygodności. To prowadzi do utraty klientów i kontrahentów. Utraty kontroli.
Twoja organizacja jest gotowa na takie ryzyko?

Przykładowe pytania na jakie odpowiemy

– W jaki sposób poprowadzić komunikację wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny?
– Jak komunikować się z klientami w dobie pandemii koronawirusa?

– Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes?

W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?

– Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?

– W jaki sposób zwiększyć sprzedaż?

– Jak odbudować wizerunek?

– Czy dotychczasowe działania zostały odpowiednio zaimplementowane (audyt komunikacyjny, audyt marketingowy, audyt SEO)?

Nasze usługi w zakresie zarządzania kryzysowego:

  1. Zdefiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych źródeł kryzysu

    Dowiedz się więcej
  2. Własny system natychmiastowego wsparcia w kryzysie – REDALERT24

    Dowiedz się więcej
  3. Opracowanie księgi kryzysowej – zagrożenia i schematy postępowania

    Dowiedz się więcej
  4. Hierarchizacja zagrożeń i opracowanie strategii antykryzysowej

    Dowiedz się więcej
  5. Zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach i internecie – PR kryzysowy

    Dowiedz się więcej
  6. Odbudowa nadszarpniętego wizerunku firmy lub produktu

    Dowiedz się więcej

REDALERT24 – natychmiastowe wsparcie

Kryzysy wybuchają nagle. Mają różne przyczyny. Różne oblicza. Co trzecia firma musi zmierzyć się z plotkami, czarnym PR-em i hejtem w sieci. Co czwarta organizacja musi bronić swego dobrego imienia przez wadę produktu. Co piąta zmaga się z kryzysem przez konflikt z partnerem biznesowym* – świadomość tych danych nie chroni przed kryzysem.
Wiemy, że przewidywanie jest kluczem do przetrwania organizacji. Wiem też, że nie wszystko można zaplanować. Potrafimy działać w kryzysie. Zapobiegamy eskalacji problemu. Minimalizujemy straty. Przywracamy stabilizację.

Zapytaj o RedAlert24 – zintegrowany System Zarządzania Kryzysowego to autorska procedura działania w kryzysie. Pomożemy Ci przejść przez sytuację kryzysową. PR kryzysowy – posiadamy bardzo duże doświadczenie w zakresie obsługi zleceń tego typu.

Zarządzanie kryzysowe – perspektywa dystansu

Relacje z klientem są jak mecz piłki nożnej. To Ty i Twoja organizacja ponosicie koszty niewykorzystanych szans. Nie musi tak być.
Na podstawie studium przypadków pokażemy Ci mechanizm utraconych korzyści. Przeanalizujemy lejek sprzedaży i ocenimy potencjalne zagrożenia i szkody wizerunkowe.

Zaoferujemy dedykowane dla Twojej organizacji strategie działania, by w przyszłości eliminować i łagodzić skutki występowania sytuacji kryzysowych.

25 proc. największych polskich firm nie ma strategii działania w kryzysie.

Czy Twoja organizacja jest gotowa na sytuację kryzysową?

Czy w Twojej firmie są osoby przeszkolone, by dobrze zarządzać kryzysem?

64 proc. agencji PR uznaje szkolenia za najskuteczniejsze narzędzie w zapobieganiu kryzysom.
Co według Ciebie byłoby najskuteczniejszym narzędziem w walce z kryzysem w Twojej firmie?

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt