Nawigacja

Strategia marketingowa dla marki FITECH

Aktualności
Fitech

Strategia budowy przewagi konkurencyjnej dla marki FITECH zakłada określenie grup docelowych, skutecznych kanałów komunikacji a także optymalizację lejka sprzedażowego. W Commplace wiemy, że tylko spójność pozwoli osiągnąć tę przewagę. I dlatego właśnie na tym skupiliśmy się przygotowując strategię dla naszego nowego klienta z branży IT.

O FITECH

Fitech prowadzi swoją działalność w Europie od ponad 25 lat. Pomaga firmom optymalizować procesy produkcyjne poprzez automatyzację procesów i poprawę wydajności operacji.

Na samym początku funkcjonowania Fitech zajmował się głównie produkcją elektroniki. Aktualnie rozwiązania i produkty marki są szeroko stosowane we wszystkich sektorach produkcyjnych. Fitech nieustannie inwestuje i konsekwentnie poszerza wiedzę w zakresie innowacji technologicznych, aby oferować najlepsze rozwiązania przemysłowe zgodne z ideą Przemysłu 4.0.

Fitech

Marka kieruje się przekonaniem, że ciągłe innowacje technologiczne są podstawą udanej produkcji.

Wyzwania dla Commplace

Podczas współpracy z marką FITECH największym wyzwaniem było przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii wsparcia sprzedaży, budowania marki a także skutecznej komunikacji z klientami. Wszystkie działania musiały być spójne z wizją nowoczesnej i innowacyjnej firmy, jaką jest FITECH.

Jesteś liderem w swojej branży?

Sprawdź, jak pozyskać kolejnych klientów.

Zakres współpracy

Wśród naszych zadań znajdują się:

Audyt i analiza działań marketingowych konkurencji

Badania konkurencji pozwalają lepiej zrozumieć, jakie inne podobne produkty czy usługi są dostępne na rynku. Ponadto umożliwia weryfikację mocnych i słabych stron marki. W efekcie otrzymujemy pełną informację o wykorzystywanych kanałach komunikacji, prowadzonych kampaniach PR, czy działaniach SEO.

Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii marketingowej

Czym jest strategia marketingowa? To inaczej wszystkie cele a także zadania marketingowe firmy połączone w jeden kompleksowy plan. Ponadto strategia wsparcia sprzedaży, budowania marki i skutecznej komunikacji z klientami zawierają w sobie wiele kolejnych, istotnych elementów. Należą do niej wyróżniki marki, opis grup docelowych, a także narzędzia komunikacji i kanały, które wykorzystywać będziemy podczas realizacji kampanii.

Ideal Customer Profile

Określenie najważniejszych grup klientów stanowi bardzo istotny krok w budowaniu strategii. Wyróżniając kilka odrębnych grup możemy bowiem sprawnie zaplanować komunikację, która pozwoli trafić dokładnie do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców. Przy okazji zadajemy sobie pytanie: Czego oczekuje grupa docelowa? W także zastanawiamy się, jak chcemy do niej dotrzeć.

Marketing referencyjny

Referencje stanowią narzędzie pomocnicze dla handlowców podczas negocjowania umów. Uwiarygodniają firmę w oczach potencjalnych klientów, a także potwierdzają jakość obsługi i usług oferowanych przez markę.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:

Jesteś liderem w branży?

Zaprezentuj swoje możliwości potencjalnym klientom.

Zapytaj nas o plan dla Twojej marki.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt