Reklama karuzelowa wyświetla wiele obrazów lub filmów w jednym poście. Taki format cieszy się niesłabnącą popularnością na Facebooku i Instagramie. Specjaliści przekonują, że reklamy karuzelowe wzbudzają zainteresowanie odbiorców, co przekłada się na wyższy współczynnik konwersji. Sprawdź, dlaczego warto je wpleść do swojej strategii marketingowej!
Skuteczna reklama w social media
Szukasz sposobu, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Z pomocą przychodzi reklama karuzelowa. Istnieją dowody na to, że wspomniany format pozwala generować nawet 10-krotnie większy ruch na stronie niż tradycyjne posty. Proponowana reklama sprawdzi się praktycznie w każdej branży. Badania pokazują, że w tym przypadku największe korzyści odnoszą marki kosmetyczne, odzieżowe, fitness i detaliczne.
Zastanawiasz się, jak promować firmę w Internecie? Przede wszystkim powinieneś zachęcić klientów, aby wystawili komentarz po zakupie. Badania pokazują, że większość osób czyta opinie, zanim zdecyduje się na produkt lub usługę. Załóż profil w Google Moja Firma, przy okazji zarejestruj się na portalu Opineo, czy GoWork.
Reklama karuzelowa: jak ją wykorzystać?
Wspomniany format pozwala zwiększyć świadomość marki wśród grupy docelowej. Zastanawiasz się, jak jednocześnie zaprezentować wiele produktów lub usług? Chcesz wskazać różne zalety swojej oferty? Szukasz sposobu, aby przedstawić referencje lub recenzje? W takim przypadku doskonale sprawdzi się reklama karuzelowa.
Aby opublikować ją na Facebooku, najpierw powinieneś zajrzeć do Menedżera reklam i wybrać cel kampanii. Następnie określ grupę docelową. Jeśli chodzi o format, zaznacz opcję “Karuzela”. Możesz poeksperymentować z obrazkami i tekstem. Zastanów się, jaka reklama karuzelowa przyciągnie użytkowników.
Zastanawiasz się, jak zaistnieć w social media?
Zaplanujemy skuteczną kampanię reklamową!
Aby wzbudzić zaufanie klientów, warto zadbać o branding. Dobrze zaplanowana strategia pomaga wyróżnić się na tle konkurencji, co przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe. Pokaż, że Twoja marka jest wyjątkowa. Przekonaj konsumentów, że powinni skorzystać z Twojej oferty, a nie konkurencji.