Nawigacja

Rab-Dom wśród klientów Commplace

Aktualności

Do grona klientów dołączyła kolejna firma z branży chemii budowlanej: Rab-Dom. Eksperci Commplace odpowiedzialni będą za projekty oraz implementację strony internetowej oraz sklepu.

Wśród zadań Commplace na pierwszym etapie współpracy znalazły się dwa główne obszary. Pierwszy z nich zawiera lifting sklepu, a dokładniej – projekt oraz jego implementację. Drugim obszarem jest z kolei nowa strona internetowa dedykowana marce PZN, której Rab-Dom jest wyłącznym dystrybutorem na całą Polskę. W ramach zadań, podobnie jak w przypadku sklepu, Commplace odpowiedzialne będzie zarówno za projekt witryny, jak i późniejsze wdrożenie.

Firma Rab-Dom istnieje od 2013 roku. Od tego czasu powstało pięć sklepów stacjonarnych tej marki oraz sklep internetowy pod adresem rabdom.pl. Wśród naszej oferty znajdują się produkty z kategorii takich jak budowa i remont, dom i ogród, motoryzacja, chemia gospodarcza, ale i BHP. Bacznie obserwujemy rynek i naszych klientów. Stąd decyzja o współpracy z agencją Commplace. Pomoże nam odświeżyć sklep internetowy, wpływając tym samym na doświadczenia naszych potencjalnych klientów, a także profesjonalnie zaprezentować produkty marki PZN, przygotowując osobną witrynę – mówi Adam Fiedor właściciel  marki Rab-Dom.

Bartosz Zieliński z Commplace dodaje:

Jak pokazuje raport Raport „E-commerce w Polsce 2021” aż 77% internautów korzysta ze sklepów internetowych. Prawie 1/3 z nas zamawia w sieci więcej produktów niż przed pandemią. To potwierdza fakt, że marki, które stawiają na rozwój, powinny uruchomić działania w myśl zasady „digital first” ponieważ w sieci nie ma granic. Warto jednak zwrócić uwagę, że samo istnienie sklepu, czy witryny to za mało. Należy pamiętać także o obszarze UX. Nasze doświadczenia pokazują, że poprawa doświadczenia klienta, jak i np. szybkości działania strony na urządzeniach mobilnych, znacząco przyczynia się do konwersji sprzedaży. A te są celem dla nas już na etapie projektowania strony.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt