Grono klientów naszej agencji powiększyła marka MajAcademy, która prowadzi platformę subskrypcyjną dotyczącą rynku dietetyki i zdrowia. Zespół ekspertów z zakresu dietetyki i kultury fizycznej dba o to, aby przy pomocy materiałów dostępnych w MajAcademy każdy z odbiorców poprawił swoje wyniki badań, osiągnął wymarzoną sylwetkę, czy wypracował zdrowsze nawyki. A Commplace pomoże im osiągnąć ich biznesowe cele.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Commplace, ponieważ poszukiwaliśmy kompetentnego partnera biznesowego, który wesprze nas w określeniu kierunków naszych działań. Mamy świadomość naszych mocnych stron i nadszedł czas, aby wykorzystać je i zmaksymalizować efekty – Roksana Środa, przedstawiciel MajAcademy.
– MajAcademy to kolejna marka, która powierzyła nam przygotowanie strategii marketingowej. Wiemy, jak istotne jest ustalenie planu działań, zwłaszcza w konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam tworzyć skuteczne strategie, oparte na najnowocześniejszych narzędziach. A tylko takie pozwolą odnieść sukces – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający w agencji Commplace.
W ramach współpracy z marką MajAcademy, Agencja PR Commplace odpowiadać będzie za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej. W przygotowywanym dokumencie znajdzie się analiza rynku, konkurencji, lecz przede wszystkim rekomendowane narzędzia i kanały dobrane pod konkretne grupy odbiorców oferty MajAcademy. Efektem pracy agencji będzie wytyczenie spójnego planu działań, który pozwoli osiągnąć cele biznesowe klienta.
Jak podkreśla Bartosz Zieliński: – Rynek usług dotyczących zdrowia i zdrowego odżywania od wielu lat nieustannie rośnie. To szansa na pozyskanie nowych klientów, ale i motywacja by walczyć z błędnymi informacjami czy nieporozumieniami dotyczącymi diety. W komunikacji MajAcademy chcemy skupić się na efektach dla kobiet poszukujących najzdrowszego sposobu na schudnięcie i poprawę zdrowia, a nie pustych obietnicach. Nasz cel to stać się ważną częścią branży. Chcemy żeby wiedza MajAcademy była dostępną dla tysięcy klientów.