Nawigacja

Agencja Commplace dla Vandermoortele

Aktualności

Marka Vandermoortele dołączyła do szerokiego portfolio marek obsługiwanych przez Commplace. Agencja odpowiadać będzie za działania komunikacyjne i doradcze w obszarze mediów społecznościowych.

Vandemoortele to belgijska firma rodzinna. Produkcją żywności zajmuje się od 1899 roku. W swojej ofercie posiada 2 kategorie produktów. Pierwszą z nich są wyroby piekarnicze, drugą z kolei – margaryny, tłuszcze i oleje kulinarne. Podczas ponad 100 lat istnienia Vandemoortele stało się międzynarodową firmą spożywczą, która obecnie zajmuje czołowe miejsce pośród firm europejskich z branży.

Jak mówi Anna Sitkowska Marketing Manager z Vandermoortele: –Współpraca z jedną z czołowych agencji na rynku stanowi dla nas naturalny krok w rozwoju naszej marki. Mamy świadomość jak duże znaczenie ma w dzisiejszych czasach komunikacja w mediach społecznościowych. Dlatego chcemy zmaksymalizować nasze działania, skutecznie trafiając z komunikatem do wirtualnych społeczności.

Jak podają źródła – w Polsce z social mediów korzysta ponad 25,9 mln osób. Stanowi to ok. 70% populacji naszego kraju[1]. – Obecność marek spożywczych na portalach typu Instagram Facebook czy LinkedIn stanowi zatem obowiązkowy punkt w strategii marketingowej. Dziś wygrywają bowiem gracze, którzy tworzą społeczności. Lojalni odbiorcy żyją wydarzeniami firmy, świętują z nią sukcesy, chętnie testują nowości. W myśl zasady społecznego dowodu słuszności – stają się ważnym elementem lejka sprzedażowego – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający, agencja PR Commplace.

W ramach podpisanej umowy agencja odpowiedzialna będzie na przygotowanie koncepcji kierunków działań w mediach społecznościowych, kreację oraz realizację planów. Po stronie Commplace w projekt zaangażowani zostaną specjaliści ds. social mediów, copywriterzy i zespół graficzny.

[1] https://empemedia.pl/social-media-w-polsce-2021-nowy-raport/

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt