Nawigacja

Lolcontent: jak go wykorzystać?

Online marketing
lolcontent: social media

Biorąc pod uwagę, jak wielka konkurencja panuje w Internecie, nikogo nie powinno dziwić, że marki sięgają po nowe sposoby pozyskiwania klientów. Jednym z nich jest lolcontent, czyli wpisy, które dostarczają sporą dawkę śmiechu i rozrywki. To ciekawa alternatywa dla poradników, Q&A, raportów i postów produktowych. Sprawdź, jak wpleść ją w strategię marketingową!

Jak wzbudzić zainteresowanie odbiorców?

Zastanawiasz się, jak wygenerować polubienia, komentarze i udostępnienia w mediach społecznościowych? Zdecyduj się na lolcontent! Pamiętaj jednak, że wpisy powinny pasować do Twojej strategii w social media. Zastanów się, co przypadnie odbiorcom do gustu. Jeśli opublikujesz coś niewłaściwego, możesz stracić spore rzesze fanów. 

Badania pokazują, że lolcontent zachęca fanów do interakcji. Aby jednak Twoje działania przyniosły spodziewane efekty, powinieneś mieć pomysł na prowadzenie profilu. Niezależnie od tego, czy chcesz publikować obrazki, wpisy tekstowe, filmy, czy memy, wykaż się kreatywnością. Nie powielaj treści z innych stron, w przeciwnym razie wiele osób może Cię odlajkować. 

Wiele firm zastanawia się, jak zbudować długotrwałe relacje z klientem. Z pomocą przychodzi marketing konwersacyjny, który kładzie nacisk na potrzeby i oczekiwania konsumenta. Chociaż marki najczęściej korzystają z chatbotów i chatboxów, warto również zwrócić uwagę na inne narzędzia. Coraz większą popularnością cieszą się transmisje live, komunikatory do rozmów, live chat z konsultantem. 

Lolcontent: sposób na zaangażowaną społeczność

Oglądając memy, możemy oderwać się od codziennych problemów. Nic więc dziwnego,  że lolcontent zyskał tak ogromną popularność. Doskonale obrazują to społeczności, które tworzą wesołe lub rozczulające treści. Chociaż marketing oparty na memach ma duży potencjał, nie należy na nim opierać całej strategii. W przeciwnym razie możemy spłycić komunikację z klientami.

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby Twoja marka zapadła w pamięci klientów?

Zgłoś się do nas!

Szukasz sposobów, aby zaintrygować potencjalnych klientów? Tworzenie chwytliwych sloganów reklamowych stanowi nie lada wyzwanie. Takie hasła nie tylko powinny być zwięzłe, zaskakujące i na temat, lecz także zaspokajać potrzeby odbiorców. Aby zapadły w pamięć, warto wykorzystać związki frazeologiczne, rymy lub zaskakujące skojarzenia. Można również zastosować homonimy lub zabawną grę słów. 

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt