Nawigacja

Koszt sklepu internetowego: planowanie budżetu

Pozyskiwanie klientów
koszt sklepu internetowego: biznesplan

Zamierzasz prowadzić działalność w e-commerce i zastanawiasz się, na jaki koszt sklepu internetowego musisz się przygotować? W dużej mierze zależy to od tego, czy chcesz korzystać ze spersonalizowanych rozwiązań, czy wystarczą Ci gotowe moduły. Koszty rozbudowanej wersji strony mogą być 2-krotnie wyższe niż podstawowy sklep online. Podpowiadamy, na co zwrócić szczególną uwagę!

Koszt sklepu internetowego: wskazówki dla przedsiębiorców

Zanim założysz firmę, powinieneś przeanalizować wszystkie wydatki. Koszt sklepu internetowego nie ogranicza się do jego założenia, ani korzystania z oprogramowania w chmurze. Przede wszystkim powinieneś uwzględnić składki ZUS. Do tego dochodzi opłata za usługi księgowe, jeśli nie chcesz samodzielnie zajmować się rozliczeniami. 

W koszt sklepu internetowego powinieneś również wrzucić utrzymanie serwera i domeny. Jeśli nie interesuje Cię outsourcing i potrzebujesz własnego magazynu, poniesiesz dodatkowe wydatki. To jednak nie wszystko! Prędzej lub później będziesz chciał kogoś zatrudnić. Pamiętaj, że nie chodzi tylko o wynagrodzenie, lecz także o koszty związane z samą rekrutacją.  

Dodatkowe wydatki

Zastanawiasz się, jak dotrzeć do klienta, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu? Postaw na mikromarketing, który opiera się na podobnych zasadach co segmentacja rynku, czy targetowanie. Wspomniana strategia pokazuje, że dogłębne badania rynku pomogą dotrzeć do wąskiego grona najbardziej perspektywistycznych klientów.

Chcesz obliczyć koszt sklepu internetowego? Zanim założysz własną działalność, przeanalizuj metody płatności, sposobu transportu i formy dostawy. Zastanawiasz się, jak na tym zaoszczędzić? Zdecyduj się na model abonamentowy, a następnie porównaj oferty i wybierz najlepszą.

Na jakie koszty powinieneś się przygotować, prowadząc sklep internetowy?

Skontaktuj się z nami!

Wiele sklepów internetowych boryka się z problemem porzuconych koszyków, czyli niedokończonych transakcji. Zastanawiasz się, jak zminimalizować skalę zjawiska? Przede wszystkim powinieneś ustalić, w czym tkwi problem. Dzięki temu wdrożysz skuteczne działania naprawcze. Jak odzyskać porzucony koszyk? Sprawdź, czy cały proces składania zamówienia przebiega prawidłowo, a jeśli nie, postaraj się jak najszybciej wyeliminować wszystkie błędy.

Zadzwoń Panel klienta Kontakt