Treść główna

Pełne spojrzenie na ścieżkę sprzedaży

W sprzedaży każdy dzień to nowa okazja do kontaktu z potencjalnymi klientami, zawarcia transakcji i zbliżenia się do celu. Jednak ważne jest również, aby regularnie przeprowadzać audyty sprzedaży. To pozwoli Ci się upewnić, że Twój zespół działa na wysokim poziomie, który spełnia lub przekracza oczekiwania Twoich klientów. Commplace jako zewnętrzny audytor dostarczy Ci kluczowych informacji na temat zespołów sprzedaży i marketingu.  Przeanalizujemy wszystkie elementy składające się na sprzedaż. Krótko mówiąc, nasz audyt sprzedaży biznesowej pomoże Ci w podejmowaniu lepszych decyzji sprzedażowych.

Lepsze prognozy i planowanie wydatków

Prognozowanie i planowanie biznesowe idą w parze. Bez celu dotyczącego przychodów na koniec roku Twojemu zespołowi trudno jest tworzyć plany, które pozwolą osiągnąć wzrost sprzedaży. Co więcej, bez solidnych technik prognozowania trudno jest przeprowadzić uzasadnienie biznesowe dla wydatków i działań marketingowych. Większość firm chce, aby każda wydana złotówka generowała przychody - współczynnik zwrotu z wydatków 2: 1. Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz uzyskać jeszcze więcej.

Czym jest audyt sprzedaży

Audyt sprzedaży - nazywany również audytem procesu sprzedaży - to szczegółowa analiza procesu sprzedaży w Twojej firmie. Przeprowadzając go z Commplace masz pewność, że niczego nie pominiesz. Od personelu, przez oprogramowania, po strategię. Audyt pomoże Ci zidentyfikować luki i pokaże możliwości ulepszeń, które możesz wdrożyć w zespole sprzedaży. Audyty sprzedaży są niezbędne, aby skonfigurować zespół sprzedaży i firmę tak, by zapewnić jej sukces w przyszłości.

Sprzedaż to budowanie relacji

Audyt sprzedaży to dogłębna analiza historycznych danych sprzedażowych i marketingowych w celu uzyskania pełnego spojrzenia na ścieżkę sprzedaży od potencjalnych klientów do klientów, którzy kupują. To okresowa analiza tego, co działa, a co nie. Ta wiedza pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż i się rozwijać. Przeprowadzimy audyt sprzedaży zagłębiając się w proces sprzedaży Twojej firmy. Wszystko po to aby zidentyfikować możliwości, trendy, wąskie gardła i bariery. Co więcej prawidłowo przeprowadzony audyt sprzedaży może pomóc w poprawie zwrotu z inwestycji.

Audyt sprzedaży prawdę Ci powie

Audyt sprzedaży przeprowadzany przez specjalistów z Commplace pozwoli Ci zidentyfikować mocne i słabe strony sprzedaży. A potem poprawę lub ulepszenie newralgicznych obszarów. Znajdziemy odpowiedzi m. in. na pytania o to:

• Jaka jest średnia liczba leadów, które Twoja firma generuje w danym okresie?
• Ilu z tych potencjalnych klientów jesteś w stanie pozyskać poprzez działania marketingowe?
• Ile czasu zajmuje średnio przekształcenie potencjalnego klienta w klienta? Czy zależy to od kanału pozyskania?
• Które strumienie wsparcia marketingowego najbardziej angażują potencjalnych klientów, a które mają gorsze wskaźniki otwarć i kliknięć?
• Czy masz wystarczająco dużo potencjalnych klientów, aby Twój zespół sprzedaży mógł efektywnie działać?
• Czy Twoja firma potrzebuje dodatkowych członków zespołu sprzedaży?

Więcej klientów i więcej sprzedaży

Ostatnim i ostatnim krokiem w procesie audytu sprzedaży jest spojrzenie na obsługę klienta. Załóżmy, że wypracowałeś w firmie system pielęgnowania i konwersji potencjalnych klientów w działach sprzedaży i marketingu. Inwestujesz czas, aby przeprowadzić poważny audyt. Chcesz w ten sposób zaktualizować narzędzia, stworzyć więcej treści i ocenić efektywność zespołu. Jesteśmy tu po to , by to dla Ciebie zrobić. Cała ta praca ma na celu nie tylko pozyskanie większej liczby potencjalnych klientów. Ma także zachęcić tych obecnych do ponownych zakupów. Pokażemy Ci co zrobić, aby Twoi dotychczasowi klienci przestali być zadowoleni. Sprawimy, że staną się niesamowicie zadowoleni.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl