Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Komunikacja jest zmienna ale od niej zależy sukces

Komunikacja z klientem jest podstawą sukcesu każdej firmy – niezależnie od tego, jaki produkt czy usługę oferuje ona swoim klientom. Ważne jest jednak to, aby mówić tak, aby zostać usłyszanym i – co najważniejsze – zrozumianym. Musimy jednak pamiętać o tym, żeby komunikacja była odpowiednio dopasowana do konkretnej sytuacji. Nie ma bowiem nic gorszego – zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie – niż powiedzenie czegoś, co może zostać uznane za ogromne faux pas.

Cykliczna ewaluacja - dlaczego jest ważna?

Niezmiernie ważne jest to, aby przeprowadzać cyklicznie ewaluację rozwiązań komunikacyjnych, głównie z tego względu, aby nie popełnić faux pas . Wykonanie jej w sposób prawidłowy polega przede wszystkim na analizowaniu dużej ilości różnego rodzaju czynników. Nie ma co ukrywać - jest to proces skomplikowany, ale nie niemożliwy do wykonania.

Jeśli nie wiesz, czy mówisz dobrze…

Zastanów się trzy razy, zanim coś powiesz - lepiej powiedzieć mniej, a konkretniej, niż więcej ale bez konkretów!

Nie zawsze jesteśmy świadomi tego, że nasze komunikaty są odpowiednie. Czasem wydaje nam się, że mówimy dobrze, że nasze komunikaty są spójne. Sygnałem, który może sugerować, że nasz sposób komunikacji nie jest do końca dobry, jest np. Spadek sprzedaży. Warto wówczas zweryfikować to, czy faktycznie mówimy dobrze i czy jesteśmy rozumiani. Nie chodzi tylko i wyłącznie o treść komunikatów, ale też i o narzędzia, które wykorzystujemy w naszej komunikacji. System komunikacji wewnętrznej musi działać sprawnie - z tym nie ma co dyskutować. Właśnie dlatego tak ważna jest jego regularna ewaluacja i ewentualne wdrożenie zmian, które mają za zadanie poprawić jego funkcjonowanie.

Jak zweryfikować to, czy nasze rozwiązania komunikacyjne są odpowiednie?

Zaufaj specjalistom z Commplace - z ich pomocą osiągniesz komunikacyjny sukces.

Jako przedsiębiorcy, musimy być bardzo uważni. Konieczne jest to, abyśm potrafili wychwycić nawet najmniejsze zmiany, które dotyczą naszych relacji z klientem. Jeśli takie zauważymy, to znak, że coś robimy źle a co za tym idzie - narażamy na potencjalne straty naszą firmę. W tej sytuacji bardzo często niezbędna jest pomoc specjalistów od komunikacji. W Commplace wiemy, jak się komunikować, jakie rozwiązania wdrażać oraz jak opracować system komunikacji wewnętrznej, który będzie spójny i co najważniejsze - skuteczny. Z naszą pomocą będziesz w stanie sprostać nawet największym trudnościom z komunikacją wewnętrzną.

Komunikuj się mądrze i bądź słyszany i rozumiany

Słowa mają moc - zapamiętaj to, kiedy tworzysz komunikaty do swoich klientów.

Nie wiesz, czy Twój system komunikacji działa w sposób prawidłowy? Zależy Ci na tym, aby możliwie jak najbardziej zwiększyć sprzedaż? Chcesz, aby klienci Ci ufali? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, jesteśmy tu dla Ciebie. Skontaktuj się z nami i razem opracujmy rozwiązania, które będą korzystne dla Ciebie i Twojej firmy.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt