Treść główna

Audyt komunikacji wewnętrznej

Dzięki audytowi komunikacji wewnętrznej dowiesz się, jak skuteczne są rozwiązania systemowe podejmowane w Twojej firmie. Zajmiemy się przepływem, a także dostępnością informacji. Pozwala to likwidować bariery komunikacyjne i wdrażać zupełnie nowe rozwiązania w miejsce tych, które nie sprawdzają się lub są mało efektywne.

Bariery komunikacyjne

W środowisku cyfrowym stale pojawiają się nowe rodzaje barier komunikacyjnych. Problemy mogą dotyczyć zarówno treści, jak i formy komunikatów. Zidentyfikujemy kanały komunikacji, które wymagają uwagi i zaproponujemy narzędzia, które mogą pomóc w sprawnej komunikacji. Kolejną nowością rodzącą trudności jest to, że coraz więcej pracowników pracuje zdalnie. To również nakłada nowe bariery komunikacji, które wpływają na efektywność i kontakty w ramach firmy. Audyt komunikacji wewnętrznej pomoże je zidentyfikować mimo odległości, jaka dzieli poszczególnych pracowników od siebie.

Problemy w komunikacji wewnętrznej

Brak odpowiednich narzędzi komunikacyjnych lub ich niewłaściwe wykorzystanie? A może brak spójności lub jednostronność komunikacji? Pozwól nam zidentyfikować te bariery komunikacyjne wewnątrz firmy, a następnie przedstawić Ci audyt komunikacji wewnętrznej pełen gotowych rozwiązań tych problemów. W trakcie badań przekonamy się, jak członkowie zespołu oceniają poszczególne elementy strategii komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa.

Wieloetapowy audyt komunikacji wewnętrznej

Być może nadal zastanawiasz się, po co w Twojej firmie wieloetapowy audyt komunikacji wewnętrznej. Dane amerykańskie pokazują, że już w firmach zatrudniających do 100 osób pracownicy spędzają tygodniowo łącznie średnio 17 godzin na wyjaśnianiu nieporozumień wynikłych z powodu barier komunikacyjnych. Przekłada się to na roczne straty w wysokości co najmniej pół miliona dolarów. Czy w Twojej firmie też są takie problemy?

Elementy audytu komunikacji wewnętrznej

• analiza wstępna rozwiązań przyjętych w organizacji,
• zaplanowanie audytu,
• przyjęcie założeń i norm
• audyt właściwy,
• szczegółowy raport z audytu,
• propozycje rozwiązań.
Naszym atutem jest audyt komunikacji wewnętrznej rozumiany szeroko, nie tylko jako sposób na identyfikację barier komunikacyjnych, ale też punkt wyjściowy do wprowadzenia zmian.

Gotowe propozycje rozwiązań

Z wynikami audytu komunikacji wewnętrznej nie pozostawimy Cię samemu sobie. Przygotowujemy gotowe rozwiązania, które możesz natychmiast wdrożyć w firmie, zwiększając skuteczność procesów i optymalizując wyniki. Pokonaj bariery komunikacyjne i zamów audyt komunikacji wewnętrznej, który zmieni relacje w Twojej firmie.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl