Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Audyt wewnętrzny – identyfikacja firmy

Na identyfikację Twojej firmy składają się dziesiątki elementów. Od graficznych, przez korporacyjne, aż po warstwę idei i założeń. Wszystko to wpływa nie tylko na to, jak postrzegają Cię klienci. Również pracownicy coraz częściej chcą identyfikować się z firmą, w której pracują.  Dla tych w wieku do 30 r. ż. szacunek dla firmowych wartości i atrakcyjna misja to jedne z najważniejszych aspektów podczas poszukiwania zatrudnienia. Skąd to wiemy? Działając jako agencja public relations nieustannie obserwujemy rynek.

Dlaczego audyt wewnętrzny?

Co roku planujesz osiągnięcie biznesowych celów. Na drodze staje wiele czynników, a ich samodzielna identyfikacja jest często niemożliwa. Poprzez audyt wewnętrzny efektywności procesów zachodzących wewnątrz firmy dowiadujesz się, które obszary hamują Cię na drodze do sukcesu. Takie obiektywne spojrzenie z zewnątrz bardzo pomaga racjonalnie i na chłodno podjąć kroki, które poprawią funkcjonowanie firmy.

Identyfikacja pracowników z firmą

Audyt wewnętrzny pozwoli poznać wewnętrzne relacje i napięcia. To z kolei przełoży się na mniejsze wydatki na rekrutację w przyszłości. 90 proc. pracowników twierdzi, że jeśli firma przyjmuje ich uwagi i wyciąga z nich wnioski, to jest większe prawdopodobieństwo, że w niej zostaną na dłużej. Audyt wewnętrzny to jeden z elementów pozwalających lepiej zrozumieć ich opinię o firmie. Dowiesz się też, na którym etapie identyfikacji z firmą są Twoi pracownicy.

Sekrety Employer Brandingu

Identyfikacja Twojej firmy, czyli employer branding, to najprostszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Ma też duże znaczenie w procesie rekrutacji. Według badań Lexington Law 60 proc. Amerykanów wybierze pracę w firmie, którą uwielbia, nawet jeśli w firmie, której wartości nie podziela, zarabialiby dwukrotnie więcej. To uniwersalna prawda o ludzkiej psychice, która sprawdza się również w Polsce: pracownicy chcą czuć, że ich codzienny wysiłek ma sens. Audyt wewnętrzny poprawiający kluczowe z ich punktu widzenia obszary to też korzyści dla Ciebie, bo zespół będzie bardziej zaangażowany w to, co robi.

Elementy audytu wewnętrznego

Zapewniamy pełną obsługę związaną z audytem wewnętrznym:
• wdrożenie audytu, które nie zaburzy pracy firmy,
• dogodny dla Ciebie plan audytu,
• zapewnienie profesjonalnych narzędzi,
• pełna dokumentacja, wraz z opisami i schematami,
• gotowe procesy operacyjne,
• identyfikacja czynników ryzyka,
• wsparcie na każdym etapie,
• zgodność z najnowszymi wymogami prawa,
• przejrzysta prezentacja wyników audytu.
Strategia marketingowa oparta na wynikach audytu wewnętrznego będzie skuteczniejsza, a Ty zoptymalizujesz koszty – unikniesz wydatków na to, co niepotrzebne.

Zamów profesjonalny audyt wewnętrzny

Gotowość do zamówienia audytu wewnętrznego to oznaka dojrzałości organizacji. Na pewnym etapie musisz dowiedzieć się, które elementy funkcjonowania firmy da się usprawnić i jak to zrobić. Z naszą pomocą dowiesz się, co hamuje rozwój Twojej firmy, a następnie usprawnisz procesy, poprawiając proces identyfikacji pracowników z firmą.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt