Treść główna
Audyt wewnętrzny – identyfikacja firmy
Na identyfikację Twojej firmy składają się dziesiątki elementów. Od graficznych, przez korporacyjne, aż po warstwę idei i założeń. Wszystko to wpływa nie tylko na to, jak postrzegają Cię klienci. Również pracownicy coraz częściej chcą identyfikować się z firmą, w której pracują. Dla tych w wieku do 30 r. ż. szacunek dla firmowych wartości i atrakcyjna misja to jedne z najważniejszych aspektów podczas poszukiwania zatrudnienia. Skąd to wiemy? Działając jako agencja public relations nieustannie obserwujemy rynek.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/Audyt-lejka-sprzedazy-i-charakteru-komunikacji-z-klientami1.jpg)
Dlaczego audyt wewnętrzny?
Co roku planujesz osiągnięcie biznesowych celów. Na drodze staje wiele czynników, a ich samodzielna identyfikacja jest często niemożliwa. Poprzez audyt wewnętrzny efektywności procesów zachodzących wewnątrz firmy dowiadujesz się, które obszary hamują Cię na drodze do sukcesu. Takie obiektywne spojrzenie z zewnątrz bardzo pomaga racjonalnie i na chłodno podjąć kroki, które poprawią funkcjonowanie firmy.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2020/12/commplace-hr-pr-employer-branding-1024x683.jpg)
Identyfikacja pracowników z firmą
Audyt wewnętrzny pozwoli poznać wewnętrzne relacje i napięcia. To z kolei przełoży się na mniejsze wydatki na rekrutację w przyszłości. 90 proc. pracowników twierdzi, że jeśli firma przyjmuje ich uwagi i wyciąga z nich wnioski, to jest większe prawdopodobieństwo, że w niej zostaną na dłużej. Audyt wewnętrzny to jeden z elementów pozwalających lepiej zrozumieć ich opinię o firmie. Dowiesz się też, na którym etapie identyfikacji z firmą są Twoi pracownicy.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/Audyt-wewnetrzny-i-identyfikacji-pracownikow-z-firma3.jpg)
Sekrety Employer Brandingu
Identyfikacja Twojej firmy, czyli employer branding, to najprostszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Ma też duże znaczenie w procesie rekrutacji. Według badań Lexington Law 60 proc. Amerykanów wybierze pracę w firmie, którą uwielbia, nawet jeśli w firmie, której wartości nie podziela, zarabialiby dwukrotnie więcej. To uniwersalna prawda o ludzkiej psychice, która sprawdza się również w Polsce: pracownicy chcą czuć, że ich codzienny wysiłek ma sens. Audyt wewnętrzny poprawiający kluczowe z ich punktu widzenia obszary to też korzyści dla Ciebie, bo zespół będzie bardziej zaangażowany w to, co robi.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/Audyt-wewnetrzny-i-identyfikacji-pracownikow-z-firma2.jpg)
Elementy audytu wewnętrznego
Zapewniamy pełną obsługę związaną z audytem wewnętrznym:
• wdrożenie audytu, które nie zaburzy pracy firmy,
• dogodny dla Ciebie plan audytu,
• zapewnienie profesjonalnych narzędzi,
• pełna dokumentacja, wraz z opisami i schematami,
• gotowe procesy operacyjne,
• identyfikacja czynników ryzyka,
• wsparcie na każdym etapie,
• zgodność z najnowszymi wymogami prawa,
• przejrzysta prezentacja wyników audytu.
Strategia marketingowa oparta na wynikach audytu wewnętrznego będzie skuteczniejsza, a Ty zoptymalizujesz koszty – unikniesz wydatków na to, co niepotrzebne.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/Audyt-wewnetrzny-i-identyfikacji-pracownikow-z-firma1.jpg)
Zamów profesjonalny audyt wewnętrzny
Gotowość do zamówienia audytu wewnętrznego to oznaka dojrzałości organizacji. Na pewnym etapie musisz dowiedzieć się, które elementy funkcjonowania firmy da się usprawnić i jak to zrobić. Z naszą pomocą dowiesz się, co hamuje rozwój Twojej firmy, a następnie usprawnisz procesy, poprawiając proces identyfikacji pracowników z firmą.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/Audyt-wewnetrzny-i-identyfikacji-pracownikow-z-firma4.jpg)
Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
![Bartosz Zieliński](/wp-content/themes/commplace/images/avatar-contact-box.jpg)