Nawigacja

Branding z Commplace – budujemy silne marki!

VIP

Branding, aby rzeczywiście przyniósł odpowiednie efekty, musi zostać odpowiednio zaplanowany, a co najważniejsze – przemyślany. To wymaga pracy wielu osób, specjalistów nie tylko z zakresu PR, ale też grafików czy projektantów.

W Commplace mamy najlepszych ekspertów, jeśli chodzi o tworzenie przemyślanego i spójnego z profilem działalności firmy brandingu. Nasi klienci już o tym wiedzą. Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie.

Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu Commplace

W przypadku marki Horyzont Inwestycji, kierującej swoje działania do przedsiębiorców, inwestorów, ludzi biznesu, odpowiedni branding to podstawa efektywności. Tylko dobra, przemyślana i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna jest w stanie podnieść wartość postrzeganej marki. Wiedzą to nasi klienci, ponieważ jest to świadoma i wymagająca grupa. Odpowiednio zaprojektowany przez agencję Commplace branding pomógł nam wyróżnić się na rynku. Każdego dnia sprzyja dotarciu do naszych odbiorców, co przekłada się na pozyskiwanie nowych inwestorów i wzrost wyników finansowych firmy oraz jej klientów.

Paweł Kuczera, Prezes Zarządu, Horyzont Inwestycji

Marka ETISOFT jest liderem w zakresie znakowania i automatycznej identyfikacji produktów, a do tego stale powiększa swoje portfolio nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Dlatego też postrzeganie marki, podniesienie jej wartości, inicjowanie wśród odbiorców pozytywnych skojarzeń i budowanie profesjonalnego wizerunku, to dla nas kwestie kluczowe. Powierzyliśmy zadanie rebrandingu marki Etisoft agencji Commplace, aby wzmocnić pozycję i rozpoznawalność oraz utrzymać wizerunek dynamicznie rozwijającej się firmy, którą tworzy szereg znakomitych ekspertów i profesjonalistów. Zespół Commplace przygotował dla nas lifting logo, co stało się bazą do unowocześnienia dalszej identyfikacji wizualnej i całego wizerunku ETISOFT oraz pozwoliło na silne wyróżnienie się wśród konkurencji. Nieodłącznym elementem identyfikacji stał się stworzony przez ekspertów Commplace claim marki: ETISOFT znaczy więcej, który poprzez grę słów idealnie oddaje nasze działania i misję. Wraz z nowym logo otrzymaliśmy plan i harmonogram wdrażania nowej identyfikacji, co pozwoliło nam działać skutecznie i systematycznie.

Tatiana Kuder, Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży ETISOFT

Commplace agencja PR

Marka Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju. Wysoka jakość wymaga jednak odpowiedniej oprawy wizualnej. Nasi klienci są wymagający. Tylko odpowiednio zaprojektowany branding będzie sprzyjał dotarciu do odbiorców produktów premium, a co za tym idzie – przełoży się na wzrost sprzedaży. 

Agencja Commplace była odpowiedzialna za opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok. Efekty tej współpracy są stale widoczne – nasza marka nieustannie rośnie. 

Anna Dzierżanowska, Dyrektor Kreatywny, Halupczok 

MSM Mońki to marka z tradycjami, która zarówno w nazwie jak i w szacie graficznej nawiązuje do regionu, w którym działamy. Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Łączenie technologii i tradycji pozwala nam tworzyć produkty, które cieszą się uznaniem klientów. 

Logo jest naszą wizytówką i dbamy, aby jego ekspozycja była stała i nie zmieniała się drastycznie na przestrzeni lat. Jako przedstawiciel branży mleczarskiej i lider w branży serowej mamy świadomość, jak ważne są opakowania oraz prosty i jasny skład. W ostatnim czasie odświeżaliśmy szatę graficzną naszych opakowań i jesteśmy zadowoleni z efektów. Udało nam się połączyć tradycję i nowoczesność. A taka jest właśnie marka MSM Mońki.

Ewa Polińska, specjalista ds. handlu i marketingu, MSM Mońki

Jeśli chcesz zbudować silną markę i sprzedawać – pokaż się z jak najlepszej strony.

Zrób to z Commplace!

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt