ECOFLOW dołączyło do szerokiego portfolio marek obsługiwanych przez agencję PR Commplace. Agencja PR odpowiadać będzie za stałe działania komunikacyjne i doradcze w obszarze public relations.
W ramach umowy agencja PR realizować będzie komunikację zewnętrzną, w tym opracowywać komunikaty medialne dotyczące przenośnych stacji do zasilania oferowanych przez markę oraz paneli fotowoltaicznych. Działania zawierają również bieżącą obsługę zapytań dziennikarzy, czy budowanie relacji z mediami w imieniu klienta jako zespół prasowy firmy. Commplace wspierać będzie ECOFLOW także w identyfikacji oraz rekomendacji konkursów / rankingów branżowych, w których klient powinien wziąć udział, włączając koordynację zgłoszeń oraz współpracę z organizatorami w tym zakresie. Działania obejmować będą też influencer marketing – selekcję i rekomendowanie influencerów, czy koordynację współpracy influencerskiej.
– Współpraca z agencją PR Commplace stanowi dla nas kolejny krok w rozwoju marki. Głęboko wierzymy, że duże doświadczenie i wiedza ekspertów agencji pozwolą nam sprawnie osiągać nasze ambitne cele biznesowe– mówi Paweł Tomiczek, opiekun marki ECOFLOW.
Jednym z pierwszych zadań, przed jakimi stanęła agencja PR Commplace było stworzenie planu i koncepcji akcji specjalnej polegającej na przekazaniu sprzętu potrzebującym z Ukrainy.
– ECOFLOW to kolejny duży klient w naszym portfolio. Dlatego podwójnie cieszy nas, że współpracę rozpoczynamy od tak ważnego projektu, którego celem jest pomoc potrzebującym. To ważne, by marki odpowiadały na potrzeby rynku, realizując akcje specjalne. Od dawna obserwujemy silny głos polskich firm w sprawach społecznych i zdecydowanie go popieramy – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace. – Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie i wiedzę w planowaniu i realizacji komunikacji z mediami, więc już teraz mamy pewność, że będzie to owocna i długa współpraca – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający w agencji PR Commplace.