Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Audyt komunikacji wewnętrznej

Dzięki audytowi komunikacji wewnętrznej dowiesz się, jak skuteczne są rozwiązania systemowe podejmowane w Twojej firmie. Zajmiemy się przepływem, a także dostępnością informacji. Pozwala to likwidować bariery komunikacyjne i wdrażać zupełnie nowe rozwiązania w miejsce tych, które nie sprawdzają się lub są mało efektywne.

Bariery komunikacyjne

W środowisku cyfrowym stale pojawiają się nowe rodzaje barier komunikacyjnych. Problemy mogą dotyczyć zarówno treści, jak i formy komunikatów. Zidentyfikujemy kanały komunikacji, które wymagają uwagi i zaproponujemy narzędzia, które mogą pomóc w sprawnej komunikacji. Kolejną nowością rodzącą trudności jest to, że coraz więcej pracowników pracuje zdalnie. To również nakłada nowe bariery komunikacji, które wpływają na efektywność i kontakty w ramach firmy. Audyt komunikacji wewnętrznej pomoże je zidentyfikować mimo odległości, jaka dzieli poszczególnych pracowników od siebie.

Problemy w komunikacji wewnętrznej

Brak odpowiednich narzędzi komunikacyjnych lub ich niewłaściwe wykorzystanie? A może brak spójności lub jednostronność komunikacji? Pozwól nam zidentyfikować te bariery komunikacyjne wewnątrz firmy, a następnie przedstawić Ci audyt komunikacji wewnętrznej pełen gotowych rozwiązań tych problemów. W trakcie badań przekonamy się, jak członkowie zespołu oceniają poszczególne elementy strategii komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa.

Wieloetapowy audyt komunikacji wewnętrznej

Być może nadal zastanawiasz się, po co w Twojej firmie wieloetapowy audyt komunikacji wewnętrznej. Dane amerykańskie pokazują, że już w firmach zatrudniających do 100 osób pracownicy spędzają tygodniowo łącznie średnio 17 godzin na wyjaśnianiu nieporozumień wynikłych z powodu barier komunikacyjnych. Przekłada się to na roczne straty w wysokości co najmniej pół miliona dolarów. Czy w Twojej firmie też są takie problemy?

Elementy audytu komunikacji wewnętrznej

• analiza wstępna rozwiązań przyjętych w organizacji,
• zaplanowanie audytu,
• przyjęcie założeń i norm
• audyt właściwy,
• szczegółowy raport z audytu,
• propozycje rozwiązań.
Naszym atutem jest audyt komunikacji wewnętrznej rozumiany szeroko, nie tylko jako sposób na identyfikację barier komunikacyjnych, ale też punkt wyjściowy do wprowadzenia zmian.

Gotowe propozycje rozwiązań

Z wynikami audytu komunikacji wewnętrznej nie pozostawimy Cię samemu sobie. Przygotowujemy gotowe rozwiązania, które możesz natychmiast wdrożyć w firmie, zwiększając skuteczność procesów i optymalizując wyniki. Pokonaj bariery komunikacyjne i zamów audyt komunikacji wewnętrznej, który zmieni relacje w Twojej firmie.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt