Czy marketing zindywidualizowany to droga do serc klientów?
Przekaz reklamowy jest dziś coraz bardziej personalizowany. Nie ma...
Przekaz reklamowy jest dziś coraz bardziej personalizowany. Nie ma...
Jedyną rzeczą, której możemy być pewni jest zmiana, a...
Klienci mają przyjść do Ciebie, czy to raczej Ty...
Focus na sprzedaż, orientacja rynkowa czy nacisk na podejście...
Jak zrozumieć zachowania i potrzeby współczesnych klientów? Po prostu...
Dobrze prosperującą firmę można poznać po tym, że wielu...
Czy Twoi klienci odchodzą od Ciebie w alarmująco szybkim...
W branży sprzedażowej temat badania satysfakcji klienta jest omawiany...
W zalewie informacji klienci często są głusi na konkretne...
Dobry marketing powinien oddziaływać na wszystkie zmysły. Tylko jak...
Czy w Twojej firmie sprzedaż jest zaplanowana w każdym...
Być może należysz do tych osób, którym cierpnie skóra...
Rozmowa sprzedażowa z klientem to wcale nie przeżytek! Popularna...
Marketing kontekstowy można traktować tylko jako jedno z narzędzi...
Custom publishing staje się coraz bardziej popularny w polskich...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia lidera rynku to jedna ze strategii konkurencyjnych opracowanych...
Chcesz ze swoim produktem dotrzeć do milionów? Najpierw warto...
Wywiad pogłębiony to pojęcie z dziedziny socjologii i statystyki,...
W świecie realnym sprzedawca może łatwo poznać obiekcje klienta...
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda proces decyzyjny konsumenta Twoich...
Wielu marzy o stworzeniu nowego modelu biznesowego, który zrewolucjonizuje świat,...
Próba badawcza to pojęcie z dziedziny statystyki – co...
Mogłoby się wydawać, że ścieżka klienta to podstawowe pojęcie...