Strategia skimming, czyli zbierania śmietanki. Co to jest?
Najczęstszy zarzut wobec marketerów jest zazwyczaj taki, że sprzedają towar tanio,...
Najczęstszy zarzut wobec marketerów jest zazwyczaj taki, że sprzedają towar tanio,...
Custom publishing staje się coraz bardziej popularny w polskich...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Każdego dnia słyszymy „to tylko chwyt marketingowy, nie daj...
Czym jest etyka w marketingu, który często przejawia się...
Ambush marketing kojarzy się większości przedsiębiorców z nieuczciwą konkurencją. To...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia lidera rynku to jedna ze strategii konkurencyjnych opracowanych...
Strategia rozwojowa jest zbędna? Każdy, kto tak uważa, może...
Dziś coraz częściej Twoi klienci mają już zaspokojone najważniejsze...
Jeszcze w latach 80. XX wieku to pojęcie właściwie...
Chcesz ze swoim produktem dotrzeć do milionów? Najpierw warto...