Nawigacja

Komunikacja firmy z branży odszkodowań – zaczynamy współpracę z Auxilia

Commplace agencja PR

Profesjonalizm, a jednocześnie wrażliwość na krzywdę innych – tych elementów nie powinno zabraknąć w komunikacji marki z branży odszkodowań. W Commplace wiemy, jak istotne są dla potencjalnych odbiorców, którzy poszukują opinii na temat danego podmiotu z tego sektora. Dlatego przygotowaliśmy odpowiednią strategię. Nasza współpraca z marką Auxilia to kolejny powód, aby zaprezentować, jak za pomocą dopasowanej komunikacji i nowoczesnych narzędzi uzyskać pożądany wizerunek.

O Auxilia

AUXILIA S.A. to spółka notowana na rynku NewConnect (prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.) i podlegająca regulacjom instytucji rynku finansowego. AUXILIA posiada 8 oddziałów w całej Polsce i 115 Doradców.

Wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Auxilia S.A. kancelaria prawna LEXBRIDGE od 13 lat prowadzi sprawy osób poszkodowanych w wypadkach. Zespół kancelarii specjalizuje się we wsparciu ofiar wypadków, uzyskując dla nich odszkodowania za poniesione straty, a także zadośćuczynienie za doznane krzywdy. Prawnicy kancelarii prowadzą dla zainteresowanych Klientów sprawy karne po wypadkach drogowych.

Do dyspozycji Klientów Auxilii jest zespół ponad 20 wykwalifikowanych prawników. Pomoc kancelarii pomaga także przejść przez wszystkie wymagane przez towarzystwa ubezpieczeń procedury w procesie likwidacji szkody. Kancelaria prowadzi sprawy o odszkodowania powypadkowe i zadośćuczynienie na terenie całej Polski.

Wyzwania dla Commplace

Głównym wyzwaniem dla Commplace będzie stworzenie planu strategii komunikacji, opartej na eksperckim contencie i pozyskaniu publikacji w kluczowych dla Klienta mediach. Naszym celem jest utrzymanie topowych pozycji w wyszukiwarce Google dla stworzonych tekstów, tak aby potencjalny klient w prosty sposób dotarł do informacji na temat marki.

Commplace agencja PR

Zakres współpracy z Auxilia

Nie tworzymy sztuki dla sztuki. Projektujemy przemyślane strategie.

Wizerunek profesjonalisty?

W Commplace wiemy, jak to osiągnąć.

Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu SEO, copywritingu a także media relations. W efekcie razem z firmą Auxilia stworzyliśmy szczegółowy zakres naszej współpracy. Wśród zadań znajdują się:

Weryfikacja aktualnych działań firmy

Audyt marketingowy i analiza to działania, od których nasi eksperci rozpoczynają prace. Analizujemy dotychczasowe działania marki w każdym z obszarów marketingu. To pozwala nam postawić diagnozę a także rozpocząć planowanie dalszych działań.

Audyt SEO

Działania SEO są jednym z kluczowych obszarów, jakie wdrażamy u wielu Klientów. Realizowane przez Commplace audyt SEO zawiera w sobie m.in. analizę strony internetowej, a jego celem jest lepsze wypozycjonowanie usług w sieci. Umożliwia nam wykrycie i wyeliminowanie błędów a także wytypowanie tych obszarów, które spowalniają stronę lub utrudniają jej osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce Google. Mamy bowiem świadomość, że pozycja strony w wyszukiwarce Google diametralnie wpływa na ruch na stronie, tym samym na sprzedaż.

Audyt wizerunkowy (PR)

Jakie opinie na temat marki można znaleźć w Internecie? Czy dotychczasowe komentarze są przychylne marce? Dzięki tej wiedzy wiadomo co zmienić, a także nad czym pracować. Audyt wizerunkowy pozwala spojrzeć nam na markę oczami potencjalnego odbiorcy. Dlatego warto go wdrożyć – dzięki niemu widzimy każde niedociągnięcie, czy uwagę, która rzutować może na poziom zaufania do marki.

Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii komunikacji

Czym jest strategia komunikacji? Strategia komunikacji to w dużym uproszczeniu plan osiągnięcia celów komunikacyjnych. W praktyce może dotyczyć komunikacji wewnętrznej, ale także komunikacji zewnętrzne tj. public relations. Strategia komunikacji oparta jest na 4 filarach: celach komunikacyjnych, grupie potencjalnych odbiorców, planu komunikacji i kanałów komunikacji.

Dobór odpowiednich mediów

Internet, czy prasa? Media branżowe, czy ogólnopolskie? Które pozwolą dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów? Na te pytanie odpowiadamy na samym początku współpracy. W Commplace wiemy bowiem, że nie wystarczy mówić. Trzeba mieć także publiczność, która będzie zainteresowana wysyłanymi komunikatami.

Komunikacja z mediami

Media relations to ważny obszar z punktu widzenia komunikacji zewnętrznej. To, w jaki sposób poprowadzimy relację z dziennikarzami, skutkować będzie ilością publikacji. Dlatego nasi eksperci ds. PR-u dbają o jakość i częstotliwość kontaktów z mediami, zapewniając wysokie wskaźniki dotyczące publikacji.

Pozycjonowanie treści

Naszym celem jest przedłużanie cyklu życia contentu. Dlatego tworzymy skuteczne teksty. Z sukcesem sprawiamy, że generowane treści nie giną w szumie informacyjnym, nieustannie pracując dla Twojej marki.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy aby zrealizować cele, znajdą się:        

Zadzwoń Panel klienta Kontakt