Logo De Dietrich, które funkcjonuje od 1778 roku, jest jednym z najstarszych powszechnie znanych znaków przemysłowych. Nie tylko identyfikuje markę, ale przede wszystkim jest cenionym symbolem jakości. Oto co ukształtowało silną pozycję marki De Dietrich – praca, opinie klientów i pracowników. Przez setki lat kształtowały tożsamość marki i jej miejsce na rynku. Obecnie firma kontynuuje swój rozwój, stawiając na odnawialne źródła energii.
Czym charakteryzuje się Employer Branding De Dietrich? Praca – opinie są kluczowe!
Jak podkreślają właściciele, sukces firmy to zobowiązanie oparte na rzeczywistych wartościach, takich jak jakość i niezawodność. To jednak niejedyne cechy, jakie wyróżniają ofertę De Dietrich: praca, opinie klientów i nieustające innowacje gwarantują zarówno wyjątkową trwałość materiałów użytych do produkcji urządzeń, jak i wysokiej jakości projekty.
Przywiązanie do jakości jest dziedzictwem trzech wieków istnienia marki De Dietrich. Praca, opinie ponad 600 pracowników i poszanowanie ich praw utwierdzają właścicieli, że firma podąża w dobrym kierunku i stale utrzymuje wysoki poziom.
Zakłady produkcyjne De Dietrich zawsze odgrywały wiodącą rolę, zarówno w życiu gospodarczym, jak i społecznym. Czynny udział firmy w epokowych wydarzeniach przemysłowych zawsze odbywał się przy pełnym poszanowaniu praw pracowniczych. Pracownicy są bowiem niezwykle ważnym zasobem marki De Dietrich. Ich opinie mają znaczenie nie tylko w kwestii kształtowania warunków pracy, ale także bezpośrednio przekładają się na jakość produkowanych urządzeń.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest szczególnie bliska sercu osób zarządzających marką De Dietrich. Aktywna troska o jakość środowiska naturalnego wyznacza kierunek strategii wizerunkowej marki. Oszczędność energii i poszanowanie zasobów naturalnych bez wątpienia wpisują się w misję marki De Dietrich. Praca, opinie konsumentów w temacie troski o ochronę środowiska i wewnętrzne poczucie wpływu na otoczenie pozwoliły stworzyć firmie solidny fundament, na którym opiera obecnie swoją działalność.
Fundamenty strategii komunikacji De Dietrich – praca, opinie i innowacja
Klienci biznesowi z podziwem przyglądają się ofercie urządzeń grzewczych De Dietrich – praca, opinie i innowacje – te cechy wybijają się w codziennej komunikacji marki.
Marka De Dietrich stale wprowadza innowacje, które idealnie zaspokajają bieżące potrzeby użytkowników – obecnych i potencjalnych. Flagowym produktem firmy jest wiszący kocioł kondensacyjny MCR, który sprzedał się już w ponad 70 tysiącach egzemplarzy. Klienci indywidualni doceniają nie tylko jakość wykonania, ale przede wszystkim wygodę użytkowania. Ponadto dla większości modeli producent zapewnia aż 5-letnią gwarancję.
Tym, co cechuje markę tego francuskiego producenta, jest stworzenie oferty dla klientów komercyjnych. Urządzenia te doskonale sprawdzają się przy masowym użytkowaniu w pomieszczeniach, z których korzysta wiele osób.
W czym tkwi wyjątkowość De Dietrich? Praca – opinie instalatorów
Firma De Dietrich oferuje produkty i usługi, które spełniają wymagania klientów na całym świecie. Jest cenionym partnerem biznesowym. Każdego dnia ponad stu inżynierów pracuje w kilkunastu ośrodkach naukowo-badawczych nad tworzeniem urządzeń przyszłości. Dodatkowo, ponad sto firm świadczy dla firmy De Dietrich usługi serwisu fabrycznego i gwarancyjnego, a innowacyjne urządzenia instaluje tysiące instalatorów. Nic więc dziwnego, że na hasło „De Dietrich praca opinie” padają wyłącznie pochwały wobec tak fachowej i rzetelnej obsługi.
Rozwiązania dopasowane do potrzeb
Wysoka wydajność, trwałość i estetyka to główne atuty, które zauważają nie tylko klienci, ale i pracownicy ich obsługujący. Szeroki wachlarz dostępnych rozwiązań, dopasowanie do potrzeb firm każdej wielkości oraz nieustający rozwój są zauważalne i doceniane na rynku. W ofercie De Dietrich można znaleźć zarówno kotły jedno, jak i dwufunkcyjne. Pierwsze zapewniają tylko ogrzewanie, natomiast drugie dodatkowo podgrzewają wodę użytkową.
Jak podkreślają instalatorzy urządzeń marki De Dietrich, dokonując wyboru powinno się zwrócić szczególną uwagę na jego moc, która powinna być dopasowana do potrzeb konkretnej inwestycji. Piece gazowe tej marki, w zależności od wybranego modelu, mają moc wahającą się od 8,9 kW do nawet 1303 kW.
Warto pamiętać, że urządzenia pracujące sprawniej zapewniają jednocześnie niższe koszty ogrzewania.
Budynki można ogrzewać lub chłodzić także poprzez wykorzystanie pomp ciepła. Pracownicy De Dietrich, analizując pracę instalowanych urządzeń, zauważyli, że zużywając 1kWh energii elektrycznej, zaawansowane pompy są w stanie wyprodukować średnio 5 kWh ciepła, co w praktyce oznacza, że rachunki za ogrzewanie mogą zmniejszyć się nawet o 80%.
Marka De Dietrich jest także gwarancją łatwego i wygodnego użytkowania. Po zainstalowaniu dedykowanej aplikacji można zmieniać ustawienia urządzenia także z poziomu smartfonu lub tabletu. Najczęściej pompę instaluje się na zewnątrz. W ofercie De Dietrich znajdują się modele doskonale radzące sobie nawet w temperaturze sięgającej -20°C.