Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu to klient, dla którego realizowaliśmy do tej pory działania związane z wdrożeniem nowej strony internetowej i marketingu online, budując tym samym ekspercki wizerunek marki. Obecnie zakres naszej współpracy poszerzył się o kolejne usługi – odpowiadamy za zaprojektowanie logo i uruchomienie landing page dla projektu CONROB, realizowanego przez klienta.
Agencja Commplace od ponad 20 lat realizuje działania mające na celu m.in. budowanie wizerunku firm, a także umacnianie pozycji danej marki na rynku. W maju br. do grona naszych klientów dołączyło Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu. Realizując zaplanowane w ramach współpracy działania, osiągnęliśmy założone cele. Dziś przed nami kolejne zadania – zaprojektowanie logo i landing page dla projektu CONROB.
CBRTP wprowadziło system modułowej i rekonfigurowalnej platformy mechatronicznej dla robotów budowlanych, opartych o innowacyjne rozwiązania, dotąd niespotykane na rynku. Tworzenie logotypów dla nowoczesnych firm, działających w obszarze b2b, to ogromne wyzwanie. Zmierzyliśmy się z nim z powodzeniem.
– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę o kolejne obszary. Marketing b2b skupia się na dotarciu do klienta biznesowego. Projektowanie logotypów wymaga kreatywności i holistycznego podejścia do zagadnienia. Mieliśmy okazję dobrze poznać cele CBRTP. Znamy oczekiwania klienta, co było niezbędne w stworzeniu kreatywnego logotypu dla jego nowego projektu. Dobre logo wpływa na rozwój biznesu i postrzeganie danego rozwiązania przez środowisko biznesowe. Działania dla innowacyjnych branż są dla nas szczególnie ważne, gdyż mamy świadomość, iż wpływamy na rozwój biznesów na szeroką skalę. – mówi Bartosz Zieliński, agencja PR Commplace.
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu odciąży pracowników od trudów związanych z pracą fizyczną, wpłynie na automatyzację środowiska budowlanego, a także poprawi jakość i powtarzalność robót.
Dzięki innowacjom biznes wchodzi na wyższy poziom. PR także ma w tym swój udział.