Treść główna
Profesjonalna fotografia kulinarna?
W Commplace wiemy, jak opowiedzieć historię marki dzięki wyjątkowym zdjęciom.
Fotografia kulinarna opowie historię Twojego produktu?
Zainwestowanie w profesjonalną usługę fotografii kulinarnej zwróci uwagę odbiorców na wartość i jakość produktu, gdyż nawet najlepsze jedzenie nie pomoże odnieść sukcesu bez odpowiedniej prezentacji. Świetny fotograf kulinarny rozumie, w jaki sposób kompozycja, oświetlenie i tło łączą się ze sobą, i jak zarządzać tymi elementami, aby opowiedzieć historię Twojego produktu. Zapytaj, w jaki sposób fotografia kulinarna może zostać wykorzystana w strategii Twojej marki.
Treści wizualna zwiększają zainteresowanie
Zakłada się, że ponad 65 % populacji stanowią wzrokowcy. Do tego naukowcy donoszą, że nasz mózg potrzebuje jedynie 1/10 sekundy, by zrozumieć sens treści wizualnych, w porównaniu do tekstu zawierającego między 200 - 250 słów (zajmuje mu to aż 60 sekund). Właśnie dlatego profesjonalna fotografia kulinarna cieszy się tak dużym zainteresowaniem wśród marek spożywczych, właścicieli restauracji, czy Klientów Commplace.
Opowiedz swoją wyjątkową historię
Autentyczność to jedna z kluczowych wartości w dzisiejszych czasach. Niezależnie od tego, czy rozpoczynasz, czy rozwijasz swój biznes, budowanie wizerunku marki jest kluczem do sukcesu. Ponadto dodanie wyjątkowe i niepowtarzalnej treści wizualnej, znacznie przyczyni się do budowania relacji zaufania z klientami. Jedno zdjęcie, dobry obraz, czy grafika mogą być warte więcej niż tysiąc słów. Powinny jednak być dostosowane do Twojej osobistej historii biznesowej. Nie pokazuj produktu. Pokazuj wyjątkowe doznania, które czekają użytkownika. A Commplace Ci w tym pomoże.
Pamiętaj o strategii
Praca z fotografem powinna rozpocząć się od przekazania mu strategii marketingowej, misji i wizji firmy. Dzięki temu będzie mógł zrozumieć ideę, która przyświeca Twojej marce oraz efekt, jaki powinien osiągnąć. To bardzo ważne, aby zdjęcia pokrywały się z dotychczasową komunikacją, gdyż finalnie wzmocni to cały wizerunek marki. Zapytaj nas, jak połączyć te dwa aspekty.