Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Na jakie pytania pozwoli odpowiedzieć audyt?

Audyt marki pracodawcy ma na celu udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
• Jakie komunikaty wysyłamy do kandydata?
• W jaki sposób je wysyłamy?
• Czy przesyłane komunikaty są spójne?
• Czy ich treść faktycznie jest skuteczna?
• Co o nas mówią inni – pracownicy (PR wewnętrzny)?
• Co robią nasi konkurenci?
• Jakie efekty przynoszą działania konkurentów?
• Jakie działania należy wprowadzić, a z jakich zrezygnować?

Zespół Commplace nie tylko przygotuje odpowiedzi na te pytania, ale także stworzy plan naprawczy oraz rekomendacje dalszych działań.

PR wewnętrzny - czy śledzisz opinie na temat swojej firmy?

Czy trudno jest Ci na co dzień śledzić, jakie komunikaty Twoja firma wysyła pracownikom lub kandydatom? Z całą pewnością odpowiedź jest twierdząca.

W efekcie nie masz wiedzy, co odbiorcy widzą, czytają lub słyszą na temat pracy w Twojej firmie. Jeśli masz niepokojące przeczucia co do tego, jak postrzegana jest Twoja firma, może to czas na audyt marki pracodawcy.

Zapytaj nas, w jaki sposób możemy przeprowadzić go w Twojej firmie i zadbać o PR wewnętrzny. Marka pracodawcy to jedna z naszych specjalizacji. Istnieje wiele powodów, dla których audyt marki pracodawcy może być pomocny dla Twojej organizacji. Jak wspomniano wcześniej, jeśli uważasz, że w sieci pojawiają się treści o Twojej firmie, na które nie masz wpływu, dobrym pomysłem jest podsumowanie i ustalenie planu działania.

Podobnie, jeśli zauważyłeś, że Twój proces rekrutacji stał się z czasem mniej efektywny, lub że kandydaci zaczęli częściej rezygnować z pracy - powinieneś zatrzymać się, aby ocenić, dlaczego tak się dzieje.

Marka pracodawcy

Twoja firma to ludzie. To oni pozyskują nowych klientów, zwiększają poziom sprzedaży, dbają o terminowe wykonywanie umów.

To ich zaangażowanie przekłada się na mierzalne efekty. Badania wykazały jednak, że jedynie 13% pracowników na całym świecie angażuje się w swoją pracę, czerpiąc z niej jednocześnie satysfakcję. W agencja PR Commplace wiemy, co zrobić, aby w Twojej organizacji pracownicy znaleźli się w pozostałych 87%. A marka pracodawcy i PR wewnętrzny odgrywają tu ważną rolę.

Co zrobić, aby stać się pracodawcą z wyboru? To marzenie wielu działów HR, które na co dzień przeprowadzają rozmowy rekrutacyjne i widzą stopień dopasowania zgłoszeń do zapotrzebowania na specjalistów. W Commplace wykorzystamy poszczególne narzędzia z obszaru employer brandingu, aby Twoja firma przyciągała najlepszych. Bo przecież na tym Ci zależy.

Jak przebiega audyt marki pracodawcy?

Audyty marki pracodawcy zapewniają dogłębną analizę wszystkich kanałów (rekrutacji i marketingu), dzięki której można ustalić punkt odniesienia dla tego, gdzie obecnie się znajdujesz w stosunku do celów strategicznych – w tym jak kształtuje się Twój PR wewnętrzny. Wśród zmiennych, które badane są w audycie, znajdują się: komunikacja pracodawcy (zewnętrzna i wewnętrzna), działania z zakresu CSR-u, sposób rekrutacji, ścieżka pracownika. Ta ostatnia, przez wielu bagatelizowana, ma duży wpływ na podjęcie przez potencjalnego pracownika decyzji o współpracy z daną firmą. To szczegóły takie jak estetyczne wejście do biura, zadbane wnętrze, czyste korytarze, czy łazienki mogą być dodatkowym atutem Twojej firmy w oczach kandydata.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt